تبلیغ در اینستاگرام

هزینه‌ای که برای تبلیغ در اینستاگرام پرداخت می‌کنید بیشتر از هزینه‌های مربوط به خرید فالوور است، اما قطعا سرمایه‌گذاری درست و پربازده‌ای خواهد بود. تبلیغات در اینستاگرام معمولا از طریق صفحات معروف که مخاطب یا تعداد فالوور بالایی دارند انجام می‌شود. تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید تبلیغ پیج شما یا اینکه تبلیغ یکی از محصولات موجود در صفحه اینستاگرام شما باشد. بعد از تبلیغات افراد زیادی به پیج شما سر می‌زنند و اگر محتوای قابل قبولی داشته باشید، این افراد تبدیل به خریداران و دنبال‌کننده‌های شما می‌شوند.

تماس بگیرید

021-91016097

021-91016097

نوع پکیج هزینه پکیج پیشنهادی سفارش
پکیج پایه 3 میلیون تومان

پرداخت

پکیج اقتصادی 5 میلیون تومان

پرداخت

پکیج شرکتی 8 میلیون تومان

پرداخت

پکیج تجاری 12 میلیون تومان

پرداخت

بررسی تبلیغات اینستاگرام

بررسی اهمیت تبلیغات اینستاگرام در افزایش درآمد

تبلیغات اینستاگرام تبدیل به یکی از اثربخش‌ترین تبلیغات در بین کسب و کارهای مختلف شده است. اهمیت این تبلیغات تا جایی پیش رفته که اکثر فروشگاه‌های آنلاین از آن استفاده می‌کنند و تاثیر بی‌نظیر آن در افزایش تعداد مشتری و درآمد را لمس می‌کنند. شما هم امکان دارد تا حالا احساس کرده باشید که باید خدمات یا کالای خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. اینستاگرام در ایران نزدیک به ۳۵ میلیون کاربر دارد و محبوب‌ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. هزینه‌ای که برای تبلیغات در اینستاگرام خرج می‌کنید، به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان قابل برگشت است‌. افراد زیادی در این شبکه مجازی اکانت کاربری دارند. بنابراین می‌توان با تبلیغات اصولی و پیوسته، مشتری‌های دائمی از داخل و خارج کشور جذب کرد. بله درست شنیدید؛ اگر محصول جذاب و با‌کیفیتی داشته باشید، می‌توانید بسیاری از مشتری‌های خارجی هم مجاب به خرید کنید. بسیاری از افراد حداقل یک بار در طول زندگی خود از اینستاگرام خرید کرده‌اند. بنابراین تبلیغات اصولی و باکیفیت شما را به اهدافتان نزدیک و نزدیکتر می‌کند.

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

رایج‌ترین حالت تبلیغ اینستاگرام، پست و استوری است. پیح‌هایی که تعداد دنبال‌کننده یا فالوور بالایی دارند، گزینه‌های مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما در اینستاگرام هستند‌. هزینه این نوع تبلیغات هم به تعداد بازدیدکننده، تعداد لایه‌ها و تعداد فالوور پیج بستگی دارد. مراحل ثبت یک تبلیغ به صورت پست یا استوری در اغلب پیج‌های اینستاگرام شبیه هستند‌.

1. صفحه یا صفحات اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب کنید‌.

2. از طریق دایرکت یا از طریق شماره تماس‌های موجود، با ادمین پیج مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

3. آنها هزینه‌های تبلیغات را برای شما تشریح می‌کنند و احتمالا پکیج‌های تبلیغاتی خود را برای شما شرح می دهند.

4. در نهایت اطلاعاتی که از محصول یا خدمات شما نیاز دارند را از شما درخواست می کنند‌.

5. پست یا استوری شما به صورت محدود یا دائمی بر روی صفحه مورد نظر قرار می‌گیرد.

تبلیغات اینستاگرام بسیار ساده است و شما در هر قدم متوجه میزان تاثیر آن بر روی افزایش مشتری و درآمد خود می‌شوید. وسعت تبلیغات شما به مرور می‌تواند بیشتر شود و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنید. فراموش نکنید که هزینه تبليغ اینستاگرام در مقایسه با تبلیغات تلویزیون، رادیو، بنر و... بسیار کمتر تمام می‌شود‌.

چگونگی تبلیغات در اینستاگرام
هزینه های تبلیغ در اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به آیتم‌های مختلفی بستگی دارد. این هزینه‌ها می‌تواند رنج وسیعی را در بر داشته باشد. تبلیغات استوری و پست در اینستاگرام از ۵۰ هزار تومان شروع شده و گاها تا ۲۵ میلیون تومان به ازای یک پست یا استوری هم پیش می‌رود. برخی از آیتم‌های مهم که در هزینه تبلیغات تاثیرگذار هستند را بررسی می‌کنیم.

تعداد فالوور، بازدید و لایک‌های پیج مورد نظر

تعداد فالوورهای پیجی که قرار است تبلیغات را به عهده بگیرد، یکی از آیتم‌های اساسی در تعیین هزینه‌ها است. به عنوان مثال یک صفحه شناخته شده در اینستاگرام را در نظر بگیرید که ۵۰ هزار فالوور دارد. استوره‌های آن حدود ۲۰۰۰۰ بازدید داشته و پست‌های آن حدود ۶۰۰۰ لایک می‌خورد. هزینه هر پستی که این پیج برای شما آپلود می‌کند برای مثال ۵۰۰ هزار تومان است. حالا پیج دیگری را تصور کنید که ۲۰۰ هزار فالوور دارد. هر پست آن حدود ۳۰ هزار لایک می‌خورد و بازدید پست و استوره‌های در این پیج حدود ۸۰۰۰۰ است‌. قطعا هزینه تبلیغات در این پیج بالاتر از حالت قبلی است. برای مثال شما برای ثبت هر پست تبلیغاتی در چنین صفحه‌ای باید حدود ۲ میلیون تومان پرداخت کنید. به همین ترتیب قیمت استوری و پست تبلیغات اینستاگرام در صفحات مختلف مشخص می‌شود. بنابراین تعداد لایک و بازدید پست و استوره‌های پیج‌های مختلف را چک کنید تا بهترین تبلیغات اینستاگرام با بهترین قیمت نصیب شما شود

مدت زمان نمایش پست و استوری

هزینه‌ای که برای تبلیغ اینستاگرام پرداخت می‌کنید، ارتباط مستقیمی با مدت زمان نمایش پست و استوری درخواستی شما دارد. گاهی پست تبلیغاتی شما به طور دائم روی پیج مورد نظر باقی می‌ماند. قطعا هزینه همچین پستی بالاتر از پستی است که فقط یک روزه آپلود شده و بعد از آن پاک شود. در مورد استوری هم به همین ترتیب است. اگر فقط یک شبانه‌روز به نمایش در بیاید هزینه آن کمتر و هرچه تعداد روزها افزایش پیدا کند هزینه تبلیغات هم بالا می‌رود.

استفاده از پکیج‌های تبلیغاتی

اگر قصد دارید به طور مداوم از تبلیغات اینستاگرام در یک پیج خاص استفاده کنید، از پکیج تبلیغاتی پیج مورد نظر استفاده کنید. تمام صفحات برای مشتریان دائمی خود تخفیف در نظر می‌گیرند.

شیوه‌های مختلف تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در فضای اینستاگرام فقط از طریق پیج‌های پربازدید نیست. گرچه این شیوه بسیار رایج و محبوب است، اما شما باید با شیوه‌های دیگر هم آشنا باشید.

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها در اینستاگرام

با مفهوم کلمه اینفلوئنسر در اینستاگرام آشنا هستید؟ این افراد شخصیت‌های شناخته شده‌ای هستند که به طریق درست یا نادرست در اینستاگرام و فضای مجازی معروف شده‌اند. گرچه بسیاری معتقدند که این افراد به شیوه‌های غیراخلاقی و نادرست خود را در شبکه‌های مجازی مطرح کرده‌اند. اما در عین حال نمی‌شود ارزش بالای تبلیغاتی اینفلوئنسرها را در به چشم آمدن پیج، محصولات و خدمات شما نادیده گرفت. اینفلوئنسرها معمولا طرفداران احساسی زیادی دارند و می‌‌توانند پیج شما را در مدت محدودی محبوب کرده و سر زبان‌ها بیندازند. بعضی از این افراد بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارند. یعنی با یک تبلیغ ساده در این پیج‌ها، شما توسط افراد زیادی دیده می‌شوید.

اسپانسر اینستاگرام

خود اینستاگرام هم می‌تواند شخصا تبلیغات پیج شما را به عهده بگیرد. نحوه استفاده از این نوع تبلیغ اینستاگرام بسیار ساده است. کافیست عکس یا بنر تبلیغاتی خود را برای اینستاگرام ارسال کنید. پس از تایید، بر اساس داده‌هایی نظیر شهر، کشور، مشاغل، سن، جنسیت و... فیلترهایی از طرف شما اعمال می‌شوند. در نهایت با پرداخت هزینه، استوری یا پست شما توسط پیج اصلی اینستاگرام به نمایش در می‌آید.

این نوع تبلیغات اینستاگرام به دو شیوه امکان‌پذير است.

  • تبلیغات بر اساس تعداد کلیک
  • تبلیغات بر اساس دفعات نمایش

این شیوه تبلیغ اگرچه بسیار اثربخش است، اما برای کاربران ایرانی یک مشکل اساسی دارد. تمام هزینه‌ها بصورت ارزی و معمولا با دلار پرداخت می‌شوند. با توجه به قیمت ارز و مخصوصا دلار در کشور، باید توان پرداخت بالایی داشته باشید که قادر به استفاده از این شیوه تبلیغاتی باشید. با توجه به تحریم‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، در هر حال این شیوه تبلیغ مشکل است. باید تحریم‌ها را دور بزنید و در آخر هم نیاز به یک واسطه برای انتقال وجه دارید. بهتر است به راه‌های کم دردسر و در دسترس اولویت دهید.

ربات اینستاگرام

هدف نهایی شما از تبلیغات اینستاگرام چیست؟ در نهایت تمام پیج‌های اینستاگرام به دنبال افزایش تعداد فالوور فعال هستند تا از این طریق بیشتر دیده شوند. بیشتر دیده شدن در اینستاگرام اگر به طور اصولی باشد، به درآمدزایی ختم می‌شود. ربات‌های اینستاگرام یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغ اینستاگرام هستند. احتمالا اسم این ربات‌ها به گوش شما رسیده است. اما با نحوه کار آنها آشنا هستید؟ ربات‌ها به طور اتوماتیک افراد را برای شما فالوو می‌کنند، دایرکتوری اتوماتیک ارسال می‌کنند، لایک و کامنت خودکار می‌گذارند و فعالیت‌های اینچنینی دارند. در شروع کار برای تبلیغات اینستاگرام این روش ممکن است توجه شما را جلب کند. اما پس از مدتی متوجه ریزش‌های فراوان و اثربخشی ضعیف ربات‌های اینستاگرامی می‌شوید. اینستاگرام نرم‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند با هوش مصنوعی بالاست. فالوورهای فیک شما پس از مدتی به سادگی تشخیص داده شده و اعتبار پیج اینستاگرام شما زیر سوال می‌رود. همچنین مخاطب هوشمند یه سادگی متوجه فیک بودن حجم زیادی از فالوورهای شما می‌شود. در نهایت کاربران حقیقی از شما فاصله می‌گیرند. شما می‌مانید با کلی فالوور فیک که باید آنها را آنفالو کنید و مجدد به صفحه خود سر و سامان دهید.

شیوه تبلیغ در اینستاگرام
کدام پیج برای تبلیغ بهتر است

کدام پیج برای تبلیغ اینستاگرام ایده‌آل است؟

چه ویژگی‌هایی یک پیج را مناسب تبلیغ در اینستاگرام می‌کند؟ ما این ویژگی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا سنگ بنای خوبی برای تشخیص پیج ایده‌آل برای تبلیغات داشته باشید.

پیج تخصصی و نزدیک به اهداف شما باشد

پیج را انتخاب کنید که مسیر مشخص و برنامه داشته باشد. در واقع یک پیج تخصصی باشد که در مورد موضوعات مشخص و مرتبطی مطلب منتشر می‌کند. به عنوان مثال اگر در حیطه خرید و فروش مسکن فعالیت دارید، پیج‌هایی با همین محوریت را برای تبلیغات اینستاگرام انتخاب کنید. پیج‌هایی که مربوط به معماری هستند، پیج‌هایی که با دیزاین داخلی سر و کار دارند و... . با این کار شما مخاطب مرتبط با شغل خود را جذب می‌کنید و احتمال موفقیت شما بیشتر و بیشتر می‌شود. همچنین توجه کنید که شخصیت پیج شما، با محتوای پیجی که برای شما تبلیغات اینستاگرام انجام می‌دهد گره می‌خورد. مردم شما را در ابتدا با این پیج می‌شناسند. پس به تخصصی بودن پیج و نزدیکی آن به بازار هدف خودتان توجه کنید.

کمترین میزان فالوور مشترک

پیج‌هایی که فالوور مشترک زیادی داشته باشند، عملا برای تبلیغات گزینه مناسبی نیستند. به تجربه ثابت شده که ادمین اکثر پیج‌های اینچنینی یک نفر است‌. معمولا با تکنیک شات کردن یک فرد چندین پیج را به طور همزمان بالا می‌آورد. اما اکثر فالوورهای این پیج‌ها شبیه هم هستند و بازدهی تبلیغاتی ضعیفی دارند. پیج‌های یونیک و خاص را انتخاب کنید. به عنوان یک کاربر، همیشه صفحاتی در اینستاگرام وجود دارند که به آن‌ها احترام می‌گذارید. این پیج‌ها با زحمت زیاد و کاملا حرفه‌ای رشد کرده‌اند و جای خود را در دل کاربران اینستاگرام باز کرده‌اند. محبوبیت یک پیج بهترین تبلیغ اینستاگرام برای برند شما است. پیج‌های محبوب دنبال‌کننده‌های واقعی دارند. نظرات و پیشنهادات چنین پیج‌هایی برای مخاطب اهمیت دارد.

پیج تقلبی نباشد

چرا نباید تبلیغات خود را به پیج‌های تقلبی یا فیک واگذار کنید؟ پاسخ مشخص است. بخش اعظمی از ابهت این پیچ‌ها دروغ و تقلبی است. تعداد فالوینگ، تعداد فالوور، تعداد کامنت و تعداد لایک پیج را چک کنید. به سادگی متوجه می‌شوید که پیج تقلبی است یا برعکس فالوورهای واقعی و فعال دارد.

  • تعداد فالوینگ پیج‌های واقعی بسیار کم و معمولا کمتر از ۱۰۰۰ نفر است. اگر این آیتم در صفحه‌ای رعایت نشده است، به آن شک کنید. تبلیغات اینستاگرام خود را کور کورانه به این صفحات واگذار نکنید.
  • تعداد فالوور پیج مورد نظر خود را چک کنید‌. به لیست فالوورها مراجعه کنید و فقط به تعداد آنها اکتفا نکنید. متاسفانه بسیاری از پیج‌ها فالوور فیک و تقلبی خریداری می‌کنند تا از این طریق دیگران را فریب دهند. در لیست فالوورها اگر اکثر اکانت‌ها عکس پروفایل ندارند، نشانه این است که تعداد فالوورهای فیک این پیج زیاد است.
  • کامنت یا نرخ تعامل را بررسی کنید. پیج که ۲۰۰ هزار فالوور دارو و پست‌های آن ۳۰ هزار لایک خورده است، نمی‌تواند فقط ۱۵ کامنت داشته باشد‌. قطعا این پیج فالوور و لایک تقلبی خریده. پس تبلیغات اینستاگرام خود را به آن‌ها ندهید.
  • تبلیغات بر اساس دفعات نمایش

درضمن فقط به تعداد کامنت توجه نکنید. ممکن است پیج مورد نظر از ربات استفاده کرده باشد و تعداد زیادی کامنت بی‌محتوا را به واسطه آن ثبت کرده باشد.

  • به طور معمول ۱۵ الی ۲۰ درصد فالوورهای یک پیج، پست‌ها را لایک می‌کنند. مطمئن شوید که صفحه مورد نظر شما هم این استاندارد را داشته باشد. در غیر اینصورت باید به فیک بودن فالوورها و لایه‌های این پیج شک کنید.

چک کردن این آیتم‌ها کمتر از ۵ دقیقه زمان شما را می‌گیرد. اما باعث می‌شود در دام صفحات تقلبی اینستاگرام اسیر نشوید و تبلیغات اینستاگرام خود را به پیج‌های حقیقی و فعال واگذار کنید. با بررسی این آیتم‌ها می‌توانید یک پیج حرفه‌ای و کارآمد برای تبلیغ اینستاگرام انتخاب کنید. اگر صفحه‌های را پیدا کردید کا این ویژگی‌ها را داشت، با خیال راحت تبلیغات اینستاگرام خود را به آنها واگذار کنید. چون این پیج است که ارزش هزینه کردن دارد.

هدف از تبلیغ اینستاگرام

هدف نهایی از تبلیغ در اینستاگرام و صرف هزینه برای آن چیست؟ پاسخ در یک جمله کوتاه خلاصه می‌شود؛ بیشتر دیده شدن. تمام این فراز و نشیب‌های برای این است که بهتر و بیشتر دیده شوید. فالوورهای واقعی و تخصصی بیشتری داشته باشید. در نهایت می‌توانید محتوا و کالای خود را به افراد بیشتری عرضه کنید. به عنوان مثال یک پیج فروش تابلو‌های نقاشی با آبرنگ را در نظر بگیرید. تبلیغاتی که این پیج در صفحات مختلف اینستاگرام انجام می‌دهد، پست‌هایی که هر روز از کار و حاشیه آن آپلود می‌کند و همچنین استوری‌ها؛ همه و همه برای این است که بیشتر دیده شود، بتواند افراد بیشتری را با هنر خود آشنا کند و فروش و درآمد خود را افزایش دهد. پیج‌های اینستاگرام دیگر مثل اوایل فقط با کاربردهای معمولی جلو نمی‌رود. در ایران کسب و کارهای زیادی هستند که از این نرم‌افزار محبوب برای توسعه فعالیت‌های خود بهره می‌برند. امروزه اگر به هر دلیلی اینستاگرام بسته یا فیلتر شود، نان از سفره افراد زیادی بریده می‌شود. زن سرپرست خانواده‌ای را می‌شناسم که برای امرار معاش و بزرگ کردن فرزندان خود صنایع دستی درست می‌کند و تنها از طریق اینستاگرام آن‌ها را به فروش می‌رساند. افراد زیادی مانند این وجود دارند که اینستاگرام باعث استقلال آن‌ها شده و محلی برای کسب روزی حلال است. تبلیغات اینستاگرام به این افراد مبتدی هم کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوند. هنر و حاصل زحمت خود را برای افراد بیشتری به نمایش درآورند و در نهایت امید به آینده در آنها همیشه زنده باشد. بخصوص در دوران کرونا که بسیاری از مراکز خرید و کسب و کارها تعطیل شدند، فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام کمک بزرگی بود. با کمک اینستاگرام افراد توانستند به کسب درآمد ادامه دهند و فشار اقتصادی و مالی کمتری را حس کنند. افراد با نشستن در خانه و انجام فعالیت‌های خود در خانه هم ‌می‌توانستند پول دربیاورند. البته بیشتر افرادی در این بین موفق بودند که تبلیغات اینستاگرام پیج خود را به طور پیوسته انجام دادند و تعداد فالوورهای حقیقی خود را افزایش دادند‌. فالوور حقیقی در اینستاگرام همه چیز است. تمام فعالیت‌ها در این جهت است که روز به روز به این تعداد افزوده شود.

هدف از تبلیغات در اینستاگرام
چگونه فالوور اینستاگرام با تبلیغ بیشتر کنیم

چگونه فالوورهای خود را با تبلیغ افزایش دهیم؟

تبلیغات اینستاگرام یک روش موفق جهت افزایش فالوور است‌ اما آیا فط از این راه می‌توان فالوورها را افزایش داد؟ شیوه‌های متفاوتی برای افزایش فالوور وجود دارند که تبلیغ اینستاگرام هم یکی از ارکان اصلی آن است. در ادامه با راهکارهایی تایید شده به شما کمک می‌کنیم فالوورهای خود را افزایش دهید.

ارائه پست‌های متنوع

کیفیت و تنوع پست‌های شما می‌تواند یک تبلیغ عالی باشد. مخاطبان پست‌های شما را می‌بینند. اگر از این پست‌های لذت ببرند و اطلاعات مفیدی به دست آورند، قطعا آن را به سایر دوستان خود معرفی می‌کنند. از عکس، ویدئو، آلبوم عکسی، آی جی تی‌وی، استوری و متن‌های جذاب و متنوع استفاده کنید. دیگر مثل قدیم نمی‌توانید با چند عکس ساده مخاطب جذب کنید. در حال حاضر ویدئوهای کوتاه در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری دارد. یکی از مهمترین اهداف شما باید رسیدن به اکسپلورر باشد. در اکسپلور پیج شما بیشتر از هرجای دیگری دیده خواهد. ساخت ویدئوهای جذاب یکی از راه‌های رسیدن به این بخش اینستاگرام است. دیده شدن ویدئو در اکسپلور در حکم تبلیغات اینستاگرام برای شما ارزشمند است.

انتشار منظم پست

انتشار پست به طور پیوسته و بدون وقفه یکی از مهمترین وظایف شما برای جذب و حفظ مخاطب است. مخاطب باید حس کند که شما با برنامه‌ریزی جلو می‌روید و در اداره صفحه خود جدیت دارید. تنها در این صورت می‌توانید فالوورهای قدیمی خود را حفظ کنید و جذب مخاطب جدید داشته باشید. جذب فالوور فقط با تبلیغات اینستاگرام اتفاق نمی‌افتد. شما باید یک پیج با محتوای مناسب داشته باشید تا کاربران اینستاگرام را مجاب کنید از پیج شما دیدن کنند و در آن ماندگار شوند‌. انتشار پیوسته پست باعث می‌شود آمارهایی نظیر Reach و Impression در پیج شما بالا برود و صفحه‌ای اکتیو داشته باشید‌. همچنین با انتشار منظم پست، احتمال دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام بالا می‌رود.

قابلیت اینسایت در پیج‌های کاری

اینسایت یا insight همان آمار پست‌های اینستاگرامی است. این قابلیت فقط روی پیح‌های کاری فعال است و پیج‌های غیر بیزینسی این قابلیت را ندارند. همانطور که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برای شما جذب مخاطب کند، توجه به اینسایت و بررسی عملکرد هم می‌تواند همین نتیجه را داشته باشد. با بررسی آمار و ارقام پست‌ها می‌توانید کم کم ایرادات را برطرف کنید و به جذب مخاطب بیشتر کمک کنید. در ادامه با بعضی از مهم‌ترین قابلیت‌های اینسایت آشنا می‌شوید. • اینسایت به شما می‌گوید از افرادی که شما را پسندیده و لایک کرده‌اند، چه تعداد جزو فالوورهای شما بوده‌اند و چه تعداد شما را فالو نداشته‌اند. • اینسایت شما را مطلع می‌کند که چه تعداد از افرادی که پست شما را دیده‌اند، قانع شده‌اند که صفحه اینستاگرام شما را فالوو کنند. همچنین تعداد افرادی که پست شما برای آن‌ها جذابیت نداشته و شما را دنبال نکرده‌اند هم نمایش می‌دهد. • نمایش پست‌های محبوب و پرطرفدار یکی دیگر از مزایای اینسایت است‌. شما به کمک این سرویس پست‌هایی که بیشتر مورد پسند مخاطب بوده را می‌بینید و در آینده می‌توانید بیشتر از پست‌هایی با محتوای مشابه بهره ببرید. در نهایت شما با دیدن این آمار و اطلاعات می‌توانید تغییراتی در پست‌ها و مطالب خود ایجاد کنید که منجر به جذب افراد بیشتری می‌شود.

با مخاطب خود در ارتباط باشید

تمام تبلیغات اینستاگرام زمانی باعث رشد و تکامل صفحه شما می‌شود، که تعامل درستی با مشتری یا مخاطب خود داشته باشید. در دایرکت خود پاسخگوی افراد باشید و واکنش درستی به کامنت فالوورها داشته باشید. مشتری باید به شما اعتماد کند تا بتواند بدون دیدن محصول از شما خرید کند. خرید اینترنتی همیشه با این مشکل روبرو بوده که خریدار نمی‌تواند کالا را از نزدیک لمس کند. بنابراین باید به فروشنده یا ادمین صفحه اینستاگرام اعتماد کند و بعد از آن خرید خود را ثبت کند. خریدار باید مطمئن شود که شما یک فرد حقیقی هستید. در دایرکت و در کامنت‌ها پاسخگوی مشتری خود باشید تا مطمئن شود شما ربات نیستید. سعی کنید از متن‌های از قبل آماده شده برای صحبت با مشتری استفاده نکنید و به‌روز و در لحظه به سوالات و ابهامات افراد پاسخ دهید. حالا بیایید از زاویه دیگری به این آیتم نگاه کنید. شما به دنبال تبلیغات اینستاگرام و افزایش بازدیدکننده هستید. تعامل بالا با متری در کامنت‌های زیر پست و دایرکت، یکی از راه‌هایی است که پست شما را به اکسپلور اینستاگرام می‌برد‌. افراد زیادی شما را می‌بینند و مشتری‌هایتان روز به روز بیشتر می‌شود

کمپین اینستاگرام مارکتینگ

شاید نام کمپین‌های تبلیغات اینستاگرام به گوش شما آشنا باشد. کمپین تبلیغات اینستاگرام و هدف از ایجاد چنین کمپین‌هایی چیست؟ کمپین اینستاگرام مارکتینگ مجموعه‌ای از فعالیت‌های منظم، پیوسته و هدفمند است که در یک بازه زمانی مشخص انجام می‌شود. هدف این کار آشنا کردن کاربران اینستاگرام با یک محصول خاص است که وارد مارکت شده. البته می‌توان برای مقاصد دیگر هم از کمپین‌های استفاده کرد. تمام فعالیت‌هایی که در کمپین انجام می شود هول یک محور خاص می‌چرخد و در نهایت باید نتایج ملموس و ارزشمندی به دست آیند. نتایج باید کاملا قابل اندازه‌گیری و مشخص باشند. کمپین اینستاگرام مارکتینگ با فعالیت‌های روتین شما در زمینه تبلیغ اینستاگرام تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. به واسطه کمپین می‌توانید در مدت زمان کمتری به دستاوردهای فوق‌العاده بزرگ و ارزشمند دست یابید. این در حالی است که فعالیت های روتین شما در اینستاگرام در طی زمان به نتیجه می‌رسد و ارزشمند است. کمپین فقط مختص شروع فعالیت یک برند نیست. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود، در بازه‌های زمانی مختلف کمپین‌های را ایجاد کنید. به عنوان مثال هر ۲ ماه یک بار با یک کمپین تبلیغات اینستاگرام، مخاطب جدید و انرژی تازه‌ای به دست آورید. در ادامه شما را با انواع کمپین و مزیت هرکدام از آنها بیشتر آشنا میکنیم.

انواع کمپین تبلیغ اینستاگرام

با مفهوم کلی کمپین آشنا شدید. وقت آن رسیده که به صورت تخصصی‌تر با انواع کمپین‌ها آشنا شده و در مورد نحوه عملکرد آنها اطلاعات به دست بیاورید.

کمپین معرفی محصولات جدید

یکی از رایج‌ترین کمپین‌های اینستاگرام، معرفی یا رونمایی از یک محصول یه خدمت جدید است. محصول یا خدمت جدیدی در مجموعه شما به‌وجود آمده و لازم است با سرعت بالا آن را به افراد زیادی معرفی کنید. در این نوع از کمپین اینستاگرام مارکتینگ معمولا به معرفی مشخصه‌های اصلی کالای جدید می‌پردازند و روی آن مانور فراوانی می‌دهند. یکی از مهمترین وظایف شما در راه‌اندازی کمپین معرفی محصول جدید، استفاده از اینفلوئنسرهای مختلف و مناسب است. جامعه آماری بالوورهای اینفلوئنسرهای مختلف را بررسی کنید. افرادی را انتخاب کنید که بسیار محبوب هستند، طرفداران زیادی دا ند و سبک طرفدارانشان با محصول شما در یک جهت قرار دارد. تبلیغ شما در صفحات اینفلونسرها پخش می‌شود و مخاطبان آن‌ها محصول جدید شما را می‌بینند. در مدت زمان محدودی تعداد زیادی کاربر فعال اینستاگرام با کالای جدید شما آشنا می‌شوند. این نوع تبلیغات اینستاگرام باعث افزایش فروش آنی و جذب فالوور به پیج شما می‌شود.

کمپین معرفی برند

اولین و اساسی‌ترین نیاز شما بعد از ورود به اینستاگرام، دیده شدن و جذب مشتری است. روش‌های متعددی از تبلیغ اینستاگرام را باهم مرو ر کردیم. اما راه‌اندازی کمپین اینستاگرام رونمایی برند، برداشتن یک قدم بسیار محکم در شروع کار است. هدف از انجام این کار آشنایی کاربران ازنستاگرام با برند، محصولات و خدمات شما است. در این مسیر هم می‌توانید از اینفلوئنسرهای شناخته شده و محبوب استفاده کنید. در انتخاب اینفلوئنسر دقت بالایی داشته باشید و مهره‌های درست را در زمان درست وارد بازی کنید تا نتیجه بگیرید. قبل از راه‌اندازی کمپین رونمایی از برند، حتما باید دارای یک صفحه اینستاگرام با محتوای کافی و جذاب باشید. با شروع کمپین تبلیغات اینستاگرام، عده زیادی از کاربران به پیج شما سرازیر می‌شوند تا حداقل یک‌بار از مطالب شما و محتوای پیج شما بازدید کنند. فقط محتوای جذاب و کاربردی است که احتمال دارد افراد را جذب صفحه شما کند. تعداد پست‌های اینستاگرامی هم مهم است. پس ابتدا این شرایط را به وجود آورید. سپس از کمپین اینستاگرام معرفی و رونمایی از برند استفاده کنید. امید خود را از دست ندهید. در شروع کار تعداد افراد کمی عضو ثابت صفحه اینستاگرام شما می شوند. به مرور زمان و با تبلیغات اینستاگرام هدفمند، روز به روز به تعداد این افراد اضافه می شود.

کمپین‌های همدلی، مفهومي و مسئولیت پذیری

بسیاری از مواقع برندها تصمیم می‌گیرند در کمپین اینستاگرام روی محصولات و خدمات خود تمرکز نکنند. در عوض یک موضوع یا مشک جمعی را برجسته می‌کنند و به طور کلی یا تخصصی در مورد آن صحبت می‌کنند. به عنوان مثال:

  • مشکل نبود آب آشامیدنی کافی در بخش‌هایی از استان سیستان‌و‌بلوچستان
  • آسیب‌های اجتماعی که به کودکان کار وارد می‌شود و روی آینده آن‌ها تاثیرگذار است
  • هوای پر از گرد و غبار اهواز
  • تاثیر تولید و مصرف بیش از حد پلاستیک بر محیط زیست
  • صید بی‌رویه ماهی در فصل‌های ممنوع

پیج‌های اینستاگرامی علاوه بر اینکه توجه مردم به مشکلات پیرامون را افزایش می‌دهند، مسئولیت پذیری خود و توجه به مشکلات دیگران را هم نشان می‌دهند. بسیاری از مردم به واسطه این حرکت صحیح اجتماعی، پیج مورد نظر را فالوو می‌کنند و تبدیل به یک مشتری بالقوه می‌شوند. این کمپین‌های بر روی عواطف و احساسات مشتری تاثیر می‌گذارند و آنها را به مشتری‌هایی دائمی و وفادار تبدیل می‌کنند. برای مردم اهمیت دارد که شما به عنوان صاحب یک پیج و کسی و کار اینستاگرامی، به درد مردم و جامعه توجه کنید و فقط به فکر سودآوری خود نباشید. دقت کنید که راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی به هیچ عنوان برای فریب دادن یا برانگیخته کردن احساسات مردم نیست. بسیاری از این کمپین‌های تا حالا توانسته‌اند مردم و خیرین را با نیازمندان مرتبط کنند و گره‌گشا باشند. در کنار این فعالیت قابل احترام و تاثیرگذار، پیج مورد نظر مشتری‌های بیشتری را جذب می‌کند. این شیوه تبلیغات اینستاگرام چوب دوسر طلا است.

کمپین مسابقه در اینستاگرام

نوع دیگری از کمپین تبلیغ اینستاگرام، راه‌اندازی مسابقات با جوایز ارزنده است. این مسابقات انواع مختلف دارند. به عنوان مثال در بعضی از مسابقات اینستاگ امی از شما می‌خواهند پست خاصی را لایک کنید و زیر آن در کامنت تعدادی از دوستان خود را دعوت کنید. این مدل مسابقات بیشتر برای افزایش تعداد لایک و کامنت است. در بعضی از مسابقات اینستاگرامی از شما می‌خواهند که یک پیج بخصوص را فالوو کنید. این مدل مسابقات قطعا برای افزایش تعداد فالوورها طراحی شده است و هدف دیگری ندارد. هر چند در گذشته مسابقات اینستاگرامی یک شیوه تبلیغات اینستاگرام ایده‌آل به شمار می‌آمد، اما بنا به دلایلی این روزها کارایی آن کمتر شده است. اما دلیل این کم شدن ارزش مسابقات اینستاگرامی چیست؟ پیج‌هایی در فضای اینستاگرام بوجود آماده‌اند که صرفا بر رو مسابقات اینستاگرامی تمرکز می‌کنند. اینکه شما در این پیج‌ها دیده شوید، تاثیر چندانی بر روی افزایش تعداد فالوورهای شما ندارد. در بعضی مسابقات هم نام برند‌های محصولات مشابه را در کنار هم قرار می‌دادند تا کاربران به برند مورد علاقه خود رای دهند. اما به دلیل وجود راه‌هایی جهت خرید لایک فیک و تقلبی، این نوع مسابقات اینستاگرامی هم دیگر برگزار نمی‌شوند. دو نوع مسابقه اولی که از آنها نام بردیم هنوز برگزار می‌شوند و یک کمپین تبلیغات اینستاگرام کارا به شمار می‌آیند. به عنوان مثال صفحه اینستاگرام دیجیکالا هر چند وقت یک بار محصول یا محصولاتی را پست می‌کند و از کاربران می‌خواهد که دوستانشان را زیر پست دعوت کنند. به این ترتیب فالوورهای خود را افزایش می‌دهد و مشتریان جدید جذب می‌کند.

کمپین حراج و تخفیف محصولات

این نوع کمپین‌ها برای افزایش فروش محصولات انجام می‌شوند. معمولا در مدت زمانی که کمپین در حال برگزاری است، فروش محصولات با افزایش مواجه می شود. حالا شاید فکر کنید فروش محصولات با تخفیف چه سودی برای پیج مورد نظر دارد؟ در واقع حراج‌ها بیشتر به صورت مناسبتی و فصلی انجام می‌شوند. فروشگاه لباسی را در نظر بگیرید که بعضی از محصولات زمستانی خود را هنوز نفروخته و در حال ورود به بهار هستیم. قطعا ارائه تخفیف رو محصولات افراد بیشتری را به خرید ترغیب می‌کند و فروشگاه نقدینگی خود را به سادگی افزایش می‌دهد. بعضی مواقع می‌توان محصولاتی که فروش ضعیفی دارند را با پیشنهادات جذاب در حراجی به فروش رساند. بعضی فروشگاه‌ها دارای وب‌سایت هم هستند‌ و لینک خرید را در وب‌سایت خود قرار داده‌اند. این کمپین می‌تواند باعث افزایش بازدید از وب‌سایت شما شود. با راه‌اندازی کمپین حراج و تخفیف، خود را برای افزایش حجم کاری آماده کنید. قطعا در دوره کمپین تبلیغات اینستاگرام افراد بیشتری به شما دایرکت خواهند داد. افراد بیشتری کامنت می‌گذارند. محصول بیشتری باید موجود باشد و ارسال ها باید به موقع انجام شوند. پس همه جانبه آماده افزایش حجم کاری باشید تا مشتری‌های خود را راضی نگه دارید.

انواع تبلیغ در اینستاگرام
مراحل راه اندازی تبلیغ در اینستاگرام

مراحل راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی

برای اینکه کمپین‌های تبلیغاتی خوبی طراحی کنید، باید از یک سری اصول و دستورالعمل مشخص پیروی کنید. رعایت گام به گام و منظم این قدم ها در نهایت باعث ایجاد یک کمپین عالی و پربازده می‌شود. در قدم اول باید یکی از کمپین‌هایی که در مورد آن‌ها صحبت کردیم را انتخاب کنید‌. با توجه به اینکه قرار است به چه نیازی پاسخ داده شود، معمولا یک یا چندتا از این کمپین‌های تبلیغات را باید انتخاب کنید. توجه کنید که در هر کمپین باید یک هدف مشخص را دنبال کنید‌. سایر اهداف را می‌توانید در کنار هدف و کمپین اصلی پیش ببرید. برای مثال قصد دارید از یک محصول رونمایی کنید و در عین حال می‌خواهید تعداد فالوورهای صفحه را هم افزایش دهید. شما باید هدف اصلی کمپینگ و تبلیغات اینستاگرام خود را بر اساس معرفی محصول جدید بگذارید و در کنار آن تعداد فالوورها را هم افزایش دهید. قدم دوم که بسیار مهم و تاثیرگذار است، انتخاب مخاطب و گروهی است که کمپین اینستاگرام را برای آن‌ها درست کرده‌اید. باید مخاطب کمپین خود را به خوبی شناسایی کنیم تا محتوایی درست و در جهت سلیقه آن‌ها تولید کنیم. تمرکز بر روی بازار هدف کمک می‌کند ایده‌های بهتری به ذهن برسد و به بی‌راهه نرویم. قدم سوم همان ایده‌پردازی و چیدمان درست است‌. باید روی این بخش حسابی کار کنید و وقت بگذارید. ایده درست تمام آن چیزی است که برای یک کمپین موفق به آن نیاز دارید. ایده باید در راستای هدف کمپین باشد و مسیر درستی را دنبال کند‌. اکثر کاربران اینستاگرام با عجله و بی‌دقت پست‌ها را نگاه می‌کنند و از آنها می‌گذرند. پیام واضحی را باید در کمپین خود ایجاد کنید و آن را خیلی صریح و ساده به مخاطب انتقال دهید. بازه زمانی کمپین را مشخص ‌کنید و اجازه ندهید خیلی کوتاه یا خیلی طولانی باشد. کمپین تبلیغات اینستاگرام در صورت کوتاه بودن تمام مخاطب‌ها را پوشش نمی‌دهد‌. اگر کمپین بیش از حد طولانی شود، برای مخاطب خسته‌کننده شده و نفوذ خود را از دست می‌دهد. باید در طول مدت برگزاری کمپین، اشتیاق و شور و حال را در بالاترین سطح نگه دارید. کمپین اگر کوتاه باشد بهتر از حالت بلند است و اثربخشی به مراتب بهتری دارد. استفاده درست و اصولی از هشتگ‌ها فوق‌العاده مهم است. چه در صفحه کاری خود و چه در صفحه اینفلوئنسرها باید از این هشتگ‌ها استفاده کنید‌. مثل بعضی از صفحات اینستاگرام نیاز نیست تعداد زیادی از کلمات را پشت سر هم بنویسید. گزیده عمل کنید و از هشتگ‌های کاملا مرتبط بهره ببرید. این هشتگ‌ها در طول مدت کمپین برای کاربران تکرار شده و به نوعی ملکه ذهن آن‌ها می‌شود. از طرفی پست‌ها به این طریق قابل پیگیری و ردیابی می‌شوند. برای مثال اگر در کار تولید تابلوهای هنری هستید، از هشتگ‌هایی با محتوای هنر، تابلو نقاشی، آرت، نام برند و.‌‌.. استفاده کنید. لندینگ یا صفحه فرود یکی دیگر از آیتم‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات اینستاگرام است. البته محتوا و هدف کمپین شما است که نیاز یا عدم نیاز به این کمپین را تعیین می‌کند. به عنوان مثال پیج‌های فروش کالا معمولا به یک صفحه لندینگ نیاز دارند. همچنین اغلب کمپین‌های همدلی و مسئولیت اجتماعی هم از این صفحات برای شفاف‌سازی هدف و پرداخت‌ها استفاده می‌کنند. در نهایت کمپین تبلیغات اینستاگرام شما باید یک اختتامیه درست و اصولی داشته باشد. شما نمی‌توانید بعد از چند روز مخاطب خود را رها کنید. اختتامیه به کمپین شما یک پایان درست و هدفمند می‌بخشد. به عنوان مثال در پایان یک مسابقه باید زمانی جهت قرعه‌کشی و اهدای هدایا به ب ندان در نظر بگیرید با مخاطب خود با شفافیت رفتار کنید. با یک پایان درست، جلوی به وجود آمدن هر گونه شک و تردید در مورد کمپین و ارزش‌های پیج خود را بگیرید. انجام درست و اصولی تمام این مراحل در نهایت باعث برگزاری یک کمپین اینستاگرام مارکتینگ هدفمند با بهره‌وری بالا می‌شود. در طول چنین کمپین‌‌هایی فروش شما بالا می‌رود و مخاطبان واقعی برای صفحه خود پیدا می‌کنید. تبلیغ اینستاگرام در کنار یک پیج حرفه‌ای می‌توانید هفته‌ها و ماه‌ها تبلیغات اینستاگرام خود را انجام دهید و رشد چسم‌گیری نداشته باشید. صرف وقت و هزینه برای صفحه‌ای که از لحاظ محتوایی بسیار ضعیف است، آب در هاون کوبیدن است. تبلیغات در اینستاگرام فقط کمک می‌کند که افراد بیشتر و بیشتری از پیج شما و محتوای آن دیدن کنند. این افراد چگونه قرار است بر روی بخش فالوو کلیک کنند و مخاطب و مشتری همیشگی شما شوند؟ فقط با آماده کردن یک صفحه اینستاگرام کاربردی و جذاب می‌شود فالوورهای ماندگار پیدا کرد. پست‌های جذاب و منظم داشته باشید. در مسیر درست از استوره‌های مناسب استفاده کنید. همیشه محتوایی ارزشمند و جدید برای کاربران اینستاگرام داشته باشید. افراد باید حس کنند شما کالا یا خدمت ارزشمندی برای ارائه دارید و همیشه می‌توانند روی خدمات و محصولات شما حساب باز کنند. جلوه‌های بصری در پست و استوری اینستاگرام بسیار مهم و یکی از ارکان اصلی تبلیغات اینستاگرام است. به پیج‌های مختلف در اینستاگرام سر بزنید. با حجم زیادی از عکس و فیلم‌های با کیفیت و نوآورانه روبرو می شوید. اگر قصد دارید سری در میان سرها داشته و در شبکه محبوب اینستاگرام شناخته شوید، باید خلاقیت و کیفیت بیشتری از رقبا داشته باشید. تبلیغ اینستاگرام شما برای افراد متعددی ارسال می‌شود. بخشی از این افراد وارد پیج شما می‌شوند. آیا آن محتوای ارزشمند و جذاب که مخاطب را قانع کند در پیج شما بماند را پست کرده‌اید یا خیر؟

بهترین زمان آپلود پست

در کنار داشتن یک پیج با محتوای درست و اصولی و انجام تبلیغات اینستاگرام، باید به دو آیتم مهم دیگر هم توجه کنیم. ساعت ارسال پست در طول روز و تعداد پست‌های روزانه باید با دقت انتخاب شود. فرض کنید کارمند یک بانک هستند‌ نمی‌توانید زمانی از روز که معاملات و مراودات مالی انجام می‌شود سر کار نروید. نمی‌شود یک فروشگاه مواد غذایی داشته باشید و در ساعات اوج مراجعه مشتری، کرکره را پایین بکشید. هر کاری زمان مخصوص دارد و تنها در آن زمان است که بازدهی و درآمدزایی امکان‌پذیر است. اگر در زمان مناسب مغازه شما باز نباشد، هرگز مشتری نخواهید داشت و تکلیف مشخص است. درآمد پایین و نهایتا ورشکستگی دامن شما را می‌گیرد. فضای اینستاگرام هم مانند یک بازار بزرگ است که مشتری و خریداران در آن رفت و آمد دارند. بعضی ساعات تردد در اینستاگرام بسیار بالا است و اصطلاحا ساعت پیک استفاده از اینستاگرام است. برخی ساعات هم افراد کمی در این بازار مجازی حضور دارند. شما زحمت می‌کشید و یک پست با محتوای متنی و بصری عالی فراهم می‌کنید. اگر اتفاقا و از روی بی‌اطلاعی زمانی پست را آپلود کنید که کاربران کمی در اینستاگرام هستند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ پاسخ روشن است. افراد کمی پست شما را می‌بینند، تعداد لایک‌ها کم می‌شود، تعداد ‌کامنت‌ها کم می‌شود و فروش شما کاهش پیدا می‌کند. در گذشته لازم نبود نگران این موضوع باشید و زمان انتشار پست از اهمیت زیادی نداشت. چونکه پست‌ها بر اساس اینکه زودتر یا دیرتر آپلود می شدند، به ترتیب برای شما به نمایش در می‌آمدند. اما در ورژن‌های بعدی این ویژگی فرق کرد. در حال حاضر پست‌ها بر اساس علاقه‌مندی هر فرد به نمایش در می‌آیند. حالا اگر ساعت درستی را برای ارسال پست انتخاب کنید، برای کاربران اینستاگرامی بیشتری به نمایش در می‌آید. در عین حال انتخاب ساعت اشتباه‌ ارسال پست، باعث گم شدن پست شما در میان تعداد زیادی از پست‌های اینستاگرامی می‌شود. انتخاب زمان درست، مانند تبلیغات اینستاگرام هدفمند باعث جذب فالوور می‌شود. به طور کلی نمی‌توان زمان دقیقی را برای ارسال پست انتخاب کرد. باید مخاطب هدف خود را بشناسید و بر اساس آن زمان مناسبی را انتخاب کنید. ممکن است شما فالوور بین‌المللی هم داشته باشید که این آیتم را هم باید در نظر بگیرید. یکی از شیوه‌های کاربردی آزمون و خطا است. روزهای مختلف هفته و ساعت‌های مختلف را چک کنید تا به بهترین فرم و زمان‌بندی برسید. بر اساس تحقیقات بین‌المللی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، ساعت ۳ بامداد و ساعت ۱۶ عصر جزو بهترین ساعات ارسال پست و تبلیغات اینستاگرام است. همچنین در این تحقیق چهارشنبه‌، پنجشنبه و جمعه هم بهترین روزهای ارسال پست در اینستاگرام است. اما توجه کنید که این آمار جهانی است. اگر مخاطبان شما ایرانی هستند، نمی‌توان زیاد روی این ساعات حساب باز کرد. به طور کلی ساعاتی را برای پست گذاشتن در اینستاگرام انتخاب کنید که افراد فارغ از کار و در حال استراحت باشند. به‌ عنوان مثال ۷ تا ۹ صبح معمولا افراد از خواب بیدار می‌شوند و بلافاصله موبایل خود را چک می‌کنند‌. مابین ساعات ۱۲ تا ۱۴ افراد در محل کار مشغول استراحت و صرف ناهار هستند و فرصت خوبی برای بازدید از اینستاگرام دارند‌. ساعت ۱۹ تا ۲۲ هم اکثر مردم در خانه و مشغول استراحت هستند. از این زمان‌ها به طور رندوم برای ارسال پست و تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید تا به یک ریتم درست دست پیدا کنید.

تعداد پست‌های روزانه‌

مانند زمان انتشار پست‌ها، شاید بخواهید در مورد اهمیت تعداد پست‌های روزانه هم بدانید. مانند بخش زمان ارسال، در مورد تعداد هم نمی‌شود به صورت قطعی نظر داد. اما آیتم‌های هستند که باید با درنظر گرفتن آن‌ها به تعداد پست‌های مورد نیاز در روز دست پیدا کنید.

  • تداوم‌ در ارسال پست حائز اهمیت است. به منظور تبلیغات اینستاگرام محصول خود، پست‌ها را پیوسته منتشر کنید‌. چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر به مدت یک هفته هر روز ۵ پست بگذارید و بعد ۳ روز انتشار پست را فراموش کنید؟ کاربران اینستاگرام در این شرایط به شما اعتماد نمی‌کنند و کم کم با ریزش فالوور روبرو می‌شوید.
  • پیج‌های موفق و فعال به طور نرمال ۵ الی ۸ پست در هر روز منتشر می‌کنند. این تعداد قطعی نیست و ارتباط با تعداد فالوور شما دارد. پیج‌های قدیمی با تعداد فالوورهای زیاد، ممکن است روزانه بیشتر از ۲۰ پست هم منتشر کنند. با این روش همیشه مطمئن هستند مخاطبان تبلیغات اینستاگرام و پست‌های آن‌ها را می‌بینند.
  • باید ببینید چقدر قصد فعالیت روزانه دارید و چقدر می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید. حجم بیزینس و جدیت شما هم یکی دیگر از آیتم‌های تاثیرگذار در تعداد پست اینستاگرام روزانه است.

در این مطلب تلاش بر این بود تا شما را با زوایای مختلف تبلیغات اینستاگرام آشنا کنیم. در نهایت هدف افزایش فالوور است و تمام فعالیت‌ها باید در همین راستا باشد. فراموش نکنید که داشتن پیج با محتوای مناسب الزامی است. تبلیغات باید مداوم باشد. این تبلیغات فقط زمانی باعث رشد پیج و کسب و کار شما می‌شوند که با یک پیج اصولی ادغام شده باشد.

کمپین تبلیغات اینستاگرام چیست؟

در بین شیوه‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام، کمپین تبلیغات یکی از زودبازده‌ترین روش‌هاست. بهتر است از این شیوه در ماه‌های اول استفاده نکنید. اجازه دهید با خرید فالوور و افزایش تعداد پست‌های باکیفیت، صفحه اینستاگرام شما شکل قابل‌قبولی بگیرد. بعد از آن می‌توانید از این شیوه بهره ببرید. هدف از راه‌اندازی کمپین اینستاگرام مارکتینگ، آشنا کردن مخاطب با یک محصول یا یک محتوای خاص است. کل کمپین در یک بازه زمانی مشخص برگزار شده و باید دارای نتایج کامل مشخص و قابل اندازه‌گیری باشد. برای راه‌اندازی یک کمپین هزینه کمی صرف نمی‌شود. بنابراین باید دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ باشد. کمپین یک شیوه افزایش فالوور بسیار اثربخش است. این شیوه در یک بازه زمانی خیلی کوتاه، حجم عظیمی از فالوور را به سمت پیج شما هدایت می‌کند. زمان‌بندی در کمپین از اهمیت بالایی برخوردار است. نباید طول دوره کمپین طولانی باشد‌. چونکه برای مخاطب خسته‌کننده می‌شود و عملا کاربران اینستاگرام نسبت به آن بی‌تفاوت می‌شوند.

کمپین تبلیغ در اینستاگرام چیست
پیج های معروف اینستاگرام از کجا شروع کرده اند

صفحات معروف و محبوب اینستاگرام از کجا شروع کرده‌اند؟

شاید گاهی اوقات با خود فکر کنید که افراد معروف و صفحاتی که این روزها مخاطب چند صد هزارتایی یا چند میلیونی دارند از کجا کار خود را شروع کرده‌اند؟ مسلما در اینجا قصد نداریم در مورد افراد معروف که بعدها وارد اینستاگرام شده‌اند صحبت کنیم. وضعیت این افراد مشخص است. آنها در حیطه شغلی خود افراد موفقی بوده‌اند و پس از ورود به اینستاگرام نیاز به خرید فالوور نداشتند. مردم این افراد را می‌شناسند و بدون هیچ چشم‌داشتی آن‌ها را فالوو می‌کنند. بازیگرها، خواننده‌ها، ورزشکاران، شخصیت‌های سیاسی و سایر افراد معروف در این دسته قرار می‌گیرند. صحبت ما در مورد اینفلوئنسرها و پیج‌های معروفی است که جای خود را در میان مردم باز کرده‌اند. پیج‌هایی که طرفداران زیادی را فقط و فقط به واسطه فعالیت خود در فضای مجازی به دست آورده‌اند. این صفحات یا افراد در حال حاضر بخاطر داشتن محبوبیت، روزانه درآمد زیادی کسب می‌کنند. آن هم فقط به واسطه گذاشتن پست و استوری و تبلیغات برای پیج‌هایی که قصد رشد و دیده شدن دارند. واقعیت این است که هیچ راز خاصی در شیوه پیشرفت این صفحات اینستاگرام وجود ندارد. آن‌ها هم با مخاطب و فالک‌ر کم شروع به فعالیت کرده‌اند و قدم‌های درست را یکی بعد از دیگری برداشته‌اند. حتی شاید در سال‌های اولیه روی کار آمدن اینستاگرام، شیوه‌های ساده امروزی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود نداشته. تمام پیج‌های مطرح زمانی نیاز به خرید فالوور داشتند تا رشد کنند و دیده شوند. امکاناتی که امروزه برای خرید فالوور باکیفیت وجود دارد، در گذشته وجود نداشت. قدر جایگاهی که در آن قرار دارید را بدانید و با گرفتن تصمیم‌های درست، به رشد و پیشرفت خود سرعت ببخشید. به پست‌های اولیه پیج‌های پرمخاطب توجه کنید. از ابتدا با کیفیت بالاتر از حد نرمال کار کرده و برای مخاطب خود ارزش قائل می‌شدند. همچنین در بارگزاری پست و استوری تداوم دارند. حتی حالا با اینکه کاربران جدید اینستاگرام به سادگی جذب آن‌ها می شوند، بازهم کیفیت خود را روز به روز ارتقا می‌دهند. محتوای بصری و نوشتاری حرفه‌ای تولید می‌کنند و همیشه در تلاش هستند تا ارتباط خوب و نزدیکی با فالوورهای خود داشته باشند. شمایی که این مطلب را مطالعه می‌کنید، احتمالا در مراحل اولیه راه‌اندازی یک کسب و کار حرفه‌ای در محیط اینستاگرام هستید. مطمئن باشید که در ابتدای مسیر نیازی به تبلیغات پرهزینه و کمپین‌های تبلیغاتی ندارید و می‌توانید با صرف هزینه‌های کم، به دستاوردهای بزرگی برسید. فقط کافی است هوشمندانه گام بردارید و در انجام کارهای اصولی تداوم داشته باشید. برای شروع تعداد پست‌های صفحه خود را با حفظ کیفیت افزایش دهید. سپس با خرید فالوور باکیفیت به مرور تعداد مخاطبان واقعی پیج خود را افزایش دهید. به جمع حرفه‌ای ها ملحق شوید.

سوالات متدوال تبلیغ اینستاگرام
تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

فالوور های فعال اینستاگرام، افرادی هستند که به صورت واقعی در فضای اینستاگرام مشغول فعالیت هستند. فعالیت های آنها شامل مشاهده پست ها و ثبت لایک و دیدگاه است. افراد پست هایی که مورد علاقه باشند را لایک و باعث پیشرفت صفحه شما می شوند.

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

با خرید فالوور فعال اینستاگرام، پست های شما توسط افرادی که هر روزه زمان زیادی را در فضای اینستاگرام می گذرانند دیده شده و در نتیجه به میزان کیفیت پست مورد نظر، ری اکشن دریافت می کنید.

بهترین نوع تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

فالوور های فیک، تنها آمار صفحه اینستاگرام شما را افزایش می دهد و بر میزان تعداد ری اکشن های پست های صفحه اینستاگرام شما هیچ تاثیری ندارد در صورتی که با خرید فالوور واقعی اینستاگرام، صفحه شما نه تنها از دیدگاه آماری بیشتر می شود، بلکه با لایک و دیدگاه های افراد مختلف، پیشرفت می کند.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

اگر بخواهید با فعالیت مستمر تعداد فالوور های صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید، مدت زمان بسیار طولانی باید از وقت خود را برای پیشرفت صفحه خود در نظر بگیرید، در صورتی که با خرید فالوور اینستاگرام، ما این کار را به حداقل زمان ممکن به انجام میرسانیم و از اتلاف وقت جلوگیری می کنیم.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام