تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام یکی از مهمترین فعالیت‌های شما برای جذب مخاطب و افزایش فالوور ماندگار است. تولید محتوا می‌تواند در قالب عکس، فیلم و متن باشد. بهتر است در پیج خود تنوع محتوایی داشته باشید از تمام ابزار و امکانات موجود استفاده کنید. تولید محتوا در اینستاگرام از روزی که پیج شما ساخته می‌شود شروع شده و تا پایان ادامه دارد. سعی کنید از یک تقویم محتوایی برای تولید هدفمند و مستمر محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.

تماس بگیرید

021-91016097

10k

1.5 میلیون تومان

آنالیز و تحلیل کسب و کار
مشاوره رایگان کسب و کار
ارائه گزارش پیج
پشتیبانی بعد خرید
امنیت تضمین شده
فالوور ایرانی اینستاگرام
فالوور فعال اینستاگرام
تحویل در کمترین زمان
قابل تغییر اطلاعات

سفارش دهید

20k

2.5 میلیون تومان

آنالیز و تحلیل کسب و کار
مشاوره رایگان کسب و کار
ارائه گزارش پیج
پشتیبانی بعد خرید
امنیت تضمین شده
فالوور ایرانی اینستاگرام
فالوور فعال اینستاگرام
تحویل در کمترین زمان
قابل تغییر اطلاعات

سفارش دهید

50k

6 میلیون تومان

آنالیز و تحلیل کسب و کار
مشاوره رایگان کسب و کار
ارائه گزارش پیج
پشتیبانی بعد خرید
امنیت تضمین شده
فالوور ایرانی اینستاگرام
فالوور فعال اینستاگرام
تحویل در کمترین زمان
قابل تغییر اطلاعات

سفارش دهید

100k

10 میلیون تومان

آنالیز و تحلیل کسب و کار
مشاوره رایگان کسب و کار
ارائه گزارش پیج
پشتیبانی بعد خرید
امنیت تضمین شده
فالوور ایرانی اینستاگرام
فالوور فعال اینستاگرام
تحویل در کمترین زمان
قابل تغییر اطلاعات

سفارش دهید

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام چند سالی هست که به محبوبترین شبکه مجازی در ایران تبدیل شده. خیلی افراد هستند که از طریق اینستاگرام درآمدزایی می‌کنند. برای داشتن یک صفحه اینستاگرام پرمخاطب، باید اصل مهم تولید محتوا در اینستاگرام را رعایت کنید. باید تمام توان خود را برای تولید محتوای مخاطب‌پسند و جذاب به کار بگیرید. شیوه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارند، اما کاربران اینستاگرام فقط زمانی در پیج شما ماندگار می‌شوند که محتوای جذاب و مفید در پیج شما ببینند. باید با انواع عکس، فیلم، فایل صوتی و متن، محتوایی مناسب برای ک‌سب و کار خود تولید کنید. تولید محتوای حرفه ای برای پیج شخصی ضرورتی ندارد. اما زمانی که صحبت درباره راه انداختن یک بیزینس و کسب درآمد باشد، محتوا پادشاهی می‌کند و حرف اول را می‌زند. تمام صفحاتی که محصول و خدمتی عرضه می‌کنند، باید پیج ایستاگرام خود را پر از محتوای کاربردی کنند. محتوای که فکر کاربر را به خود مشغول کند و کسی نتواند به سادگی از کنار آن بگذرد. بدون شک برای گسترش کسب و کار اینستاگرامی خود باید محتوای با کیفیتی تولید کنید. در ادامه شما با نحوه تولید محتوای با‌کیفیت بیشتر آشنا می‌شوید.

استفاده الگو‌های آماده برای تولید محتوا در اینستاگرام

برای اینکه مخاطب خود را مجذوب صفحه اینستاگرام کنید، باید پست‌های ترغیب‌ کننده تولید کنید. مخاطب باید با دیدن اولین عکس از پست شما لحظه‌ای تامل کند. همین مکس کوتاه یعنی شما کار خود را درست انجام می‌دهید و کاربران به سادگی از کنار تصاویر و پست شما نمی‌گذرند. عکس‌ها سربازان خط مقدم جبهه اینستاگرام هستند. باید با‌کیفیت باشند تا مخاطب را اسیر خود کنند. عکس باید ساده و گیرا باشد تا فالوور‌ها رغبت مطالعه متن یا دیدن سایر عکس‌ها را هم پیدا کنند. ادمین اینستاگرام باید توانایی کار با نرم‌افزارهای ادیت تصاویر و طراحی آنلاین را داشته باشد. این فرد باید بتواند ساده‌ترین عکس‌ را برای مخاطب زیبا و دلنشین نمایش دهد. برای شروع تولید محتوا در اینستاگرام باید توانایی کار با یک یا چند نرم‌افزار معتبر در این زمینه را داشته باشید. سلیقه و ذوق هنری خودتان هم کمک بزرگی است. با توجه به مخاطب و بازار هدفی که دارید، تعدادی عکس از محصولات و خدمت خاص خود تهیه کنید. این عکس‌ها را همیشه در یک بانک عکس نگهداری کنید. سعی کنید عکس‌های خود را به روز کنید.

الگو‌های آماده برای تولید محتوا در اینستاگرام
آیا می‌شود از عکس‌های موجود در اینترنت برای تولید محتوا استفاده کرد؟

آیا می‌شود از عکس‌های موجود در اینترنت برای تولید محتوا استفاده کرد؟

عکس‌های بسیار دیدنی و زیبایی در فضای اینترنت وجود دارد. استفاده از عکس‌هایی که مرتبط با محصول، خدمت و محتوای پیج شما باشد از لحاظ فنی هیچ ایرادی ندارد. البته همیشه بهتر است از عکس‌های اورجینال محصول خودتان استفاده کنید. اما هیچ منع استفاده‌ای از تصاویر با‌کیفیت و جذاب در اینترنت وجود ندارد. عکس‌ها را از اینترنت دانلود کنید و با توجه به فیلد کاری خودتان این عکس‌ها را شخصی‌سازی کنید. تغییرات مثبت و در جهت ارتقای تصاویر انجام دهید. ترجیحا منبع عکس را زیر پست اعلام کنید تا حق صاحب اثر محفوظ بماند. عکس‌هایی دانلود کنید که خیلی توسط سایر پیج‌های اینستاگرامی استفاده نشده باشد. عکس‌هایی که زیاد در اینستاگرام پخش شده باشند برای کاربران جذابیت ندارند و به سرعت و با بی‌توجهی از آن‌ها عبور می‌کنند. عکس‌های خود را با حوصله از وب‌سایت‌های خاص انتخاب کنید.

User Generated Content (UGC)

محتوای تولید‌شده توسط کاربر یا UGC یکی از بهترین شیوه‌های تولید محتوا در اینستاگرام است. این شیوه تولید محتوا کم هزینه و بسیار اثربخش است. UGC فقط به شبکه اینستاگرام اختصاص ندارد. در فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های معتبر هم می‌شود از این امکان استفاده کرد. روند استفاده از محتوای تولید شده در اینستاگرام خیلی ساده است. پست یا استوری خود را در اینستاگرام منتشر کنید. از مخاطبان خود بخواهید به سوال خاصی پاسخ بدهند یا نظر خود را در مورد عکس یا ویدئوی خاصی به ورت کامنت یا در دایرکت بیان کنند. با توجه به تعداد فالوور فعالی که دارید، بازخورد دریافت می‌کنید. از بین تمام کامنت و دایرکت‌هایی که به شما رسیده است، جملات و عبارات جذاب را جدا کنید و برای تولید محتوا در اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید. از بین کامنت‌هایی که فالوورها پست می‌کنند و بحث و گفتگو هایی که بین آن‌ها رخ می‌دهد، متن‌هایی جالبی استخراج می‌شوند. این متن‌ها ایده محتواهای متنی آینده شما می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها خیلی سود ببرید. محتوایی که از قلم مخاطب استخراج می‌شود اغلب مخاطب‌پسند است و برای فالوورهای پیج شما جذابیت دارد. از این امکان رایگان استفاده کنید. از مخاطب خود بخواهید برای شما محتوا تولید کند و آن را بصورت دایرکت یا کامنت به شما برساند. بزای تحریک مخاطب خود از جایزه استفاده کنید. چه کالایی می‌فروشید؟ به بهترین محتواهای که بیشتر لایک را در کامنت‌ها دریافت می‌کنند از کالاهی برند خود هدیه دهید. نه فقط برندهایی که در حال رشد هستند، بلکه بزرگترین برندهای دنیا هم از UGC برای تولید محتوا از جانب مخاطب استفاده می‌کنند. دست مخاطب خود را باز بگذارید و از او بخواهید در مورد برند، محصول خاص، خدمت خاص یا هر چیز دیگری نظر خود را در چند جمله با شما درمیان بگذارند. استفاده از هر نوع محتوا باید در حد اعتدال باشد. محتوای UGC هم از این ویژگی مستثنی نیست. خیلی از مواقع مخاطب می‌خواهد بداند شما چه مطلب جدیدی برای او آماده کرده‌اید. به زبان ساده، از مخاطب خود در تولید محتوا سوءاستفاده نکنید.

User Generated Content
برای تولید محتوا در اینستاگرام از محتوای برندهای معروف استفاده کنید

برای تولید محتوا در اینستاگرام از محتوای برندهای معروف استفاده کنید

تولید محتوای حرفه‌ای در اینستاگرام زمان‌بر است. اگر می‌خواهید در رمان صرفه‌جویی کنید، از محتوای پست‌های بیزینس‌های مشابه خودتان استفاده کنید. در اینستاگرام جستجو کنید و پیج‌های معروف و حتی غیرمعروف در زمینه فعالیت خودتان را فالوو کنید. البته حقوق قانونی پیج‌هایی که از آن‌ها نمونه محتوا بر میدارید را باید لحاظ کنید‌. سعی کنید به هر روشی که شده تغییراتی در محتوا انجام دهید و آن را برای برند خود شخصی سازی کنید. هشتگ‌های مرتبط را از پیج‌هایی که کالا یا خدمتی مشابه شما عرضه می‌کنند استخراج کنید. استفاده از هشتگ‌های مناسب و هدفمند یکی از ویژگی‌های محتوای اصولی است. اگر‌ صفحه‌ای که هشتگ‌ها را از آن کپی می‌کنید جزو رقیب‌های مستقیم شما نباشد بهتر است. مردم بعضی پیج‌ها را به طور مستقیم باهم مقایسه می‌کنند. مثلا شلوارهای صفحه اینستاگرام a بهتر از شلوارهای صفحه اینستاگرام b است. بهتر است این دو پیج کمتر از هشتگ‌های هم بزای تولید محتوا استفاده کنند. حالا سوال اینجاست که آیا هربار برای تولید محتوا در اینستاگرام باید در بین پیج‌های مختلف بگردیم و ساعت‌ها برای پیدا کردن هشتگ مناسب زمان بگذاریم؟ پاسخ قطعا منفی است. شما یکبار پیج‌های مورد نظر خودتان را پیدا می‌کنید و در آینده از محتوا و هشتگ این پیج‌ها استفاده می‌کنید. یک لیست از همه صفحات اینستاگرامی که بازار هدفی مشابه شما دارند تهیه کنید. این پیج‌ها را فالوو کنید تا همیشه پست‌های آن‌ها را ببینید. از عکس، متن، فیلم و هشتگ این صفحات استفاده کنید تا بتوانید بازار هدف آن‌ها را بدست آورید. با این شیوه هر زمان که بخواهید به پست و محتوای پیج مورد نظر خود دسترسی دارید.

کسب اجازه برای انتشار پست از صفحات دیگر

گاهی مواقع شما لازم می‌بینید یک پست از صفحه‌ای در اینستاگرام را به طور کامل در صفحه خود نمایش دهید. در این شرایط حتما از پیج مورد نظر کسب اجازه کنید. در غیر اینصورت ممکن است از شما به اینستاگرام شکایت کنند. شکایت در اینستاگرام همان ریپورت یا گزارش دادن تخلف است. پیج شخصی یا یک صفحه ببرینسی در اینستاگرام می‌تواند گزارش کند که شما از محتوای کپی در صفحه خود استفاده می‌کنید. اینستاگرام این گزارش را بررسی می‌کند و احتمالا پست را از صفحه شما پاک می‌کند. اگر افراد یا پیج‌های زیادی شما را ریپورت کنند، در نهایت منجربه بسته شدن موقت یا دائمی صفحه اینستاگرام شما می‌شود. بنابراین برای تولید محتوا در اینستاگرام، حق صاحب اثر را محفوظ نگه دارید. به راحتی پست مورد نظر را به دایرکت همان صفحه ارسال کنید. توضیح دهید که به انتشار پست آن‌ها علاقه‌مند هستید و این پست را با نام آن‌ها آپلود می‌کنید. این کار باعث می‌شود صفحه مورد نظر هم بیشتر و بهتر دیده شود. احتمال رد شدن پیشنهاد شما در این شرایط خیلی کم است. اما اگر ادمین صفحه تمایل به همکاری با شما نداشته باشد، دیگر کاری از دستتان ساخته نیست.

کسب اجازه برای انتشار پست از صفحات دیگر
تولید محتوا با همکاری اینفلوئنسرها

تولید محتوا با همکاری اینفلوئنسرها

همکاری با پیج‌های معروف و برند در اینستاگرام برای تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. اینفلوئنسرها افراد پرمخاطب و تاثیرگذاری هستند که می‌توانید برای تولید محتوا در پیج خود از آن‌ها کمک بگیرید. بعنوان مثال عکس یا فیلمی از اینکه فرد معروفی در حال استفاده از محصول یا خدمات شما باشد تهیه و بعنوان یک پست یا استوری در صفحه خود قرار دهید. با یک مثال بیشتر این نوع تولید محتوا در اینستاگرام را درک می‌کنید. شما صاحب یک قست‌فود هستید و می‌خواهید از اینفلوئنسرها برای تولید محتوا استفاده کنید. خیلی ساده با افرادی که در نظر دارید از طریق دایرکت ارتباط برقرار کنید. با یکی از این افراد از نظر قیمت به توافق می‌رسید. مثلا میتر تیستر یکی از اینفلوئنسرهای معروفی است که در زمینه تبلیغ غذا فعالیت دارد. از او دعوت کنید که به فست‌فود شما بیاید و چند مدل از غذاهای شما را بررسی کند و با آن‌ها عکس یا فیلم بگیرد. در نهایت این لکس یا فیلم‌ها را در صفحه اینستاگرام خود و اینستاگرام مستر تیستر پست می‌کنید. یک محتوای متنی مناسب هم برای پست خود تهیه می کنید و از این طریق شما توانسته‌اید محتوایی جذاب را از طریق اینفلوئنسرها تولید کنید. مخاطبان معمولا نظر مثبتی یه این نوع محتواها دارند و از آن استقبال می‌کنند.

چگونگی تولید محتوای متنی در اینستاگرام

تولید محتوای متنی در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است. محتوایی که از لحاظ نگارشی اصولی باشد و در جهت ترغیب مخاطب به بررسی کامل پست‌ها و پیج شما قدم بردارد. لازم است برنامه‌ریزی داشته باشید و بدانید چرا این نحتوا را تولید می‌کنید. روی محصول و خدمتی که قصد فروش آن‌ را دارید تسلط کامل پیدا کنید و بعد شروع به نوشتن محتوای متنی کنید. بازار هدف خود را شناسایی کنید و محتوایی باب میل این افراد بنویسید. ۴۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام ایران حضور دارند. شما قرار نیست تمام این افراد را جذب محصول و خدمات خود کنید. هیچ کالایی وجود ندارد که همه آن را دوست داشته باشند یا همه از آن خوششان نیاید. سهم خود را از این فالوورها بدست بیاورید. تولید محتوا در اینستاگرام یکی از مهمترین شیوه‌های جذب مخاطب است. در ادامه بیشتر با اصول تولید محتوای متنی در اینستاگرام و جذب مخاطب و فالوور فعال آشنا می‌شوید.

متن شما باید پرانرژی و مثبت باشد

کاربران اینستاگرام در طول روز ممکن است صفحات زیادی را ببینند. اما از کنار اکثر پست‌ها بی‌تفاوت رد می شوند. حتی ممکن است خیلی ازست‌ها را لایک کنند اما توجهی یه محتوای متنی ، عکس یا فیلم پست مورد نظر نداشته باشند. متاسفانه این قضیه واقعیت دارد. تکلیف چیست؟ متن پرانرژی و مثبتی بنویسید که کاربر از خواندن آن لذت ببرد. فالوور شما با خواندن چنین متنی احساس می کند شما در مورد محصول و خدمت خود مطمئن هستید و این حس اطمینان را می‌خواهید به او هم انتقال دهید. شاد باشید و از جملات مثبت استفاده کنید. معمولا چنین پست‌هایی برای مخاطب جلب توجه می‌کند. تولید یک عکس یا ویدئو با مضمون مثبت و انگیزشی در کنار یک متن انگیزشی همان چیزی است که صفحه شما نیاز دارد. شما با این نوع محتوا مخاطب را مجبور می‌کنید به پست و پیج شما توجه بیشتری کند و در آینده جزو فالوورهای فعال و پیگیر شما شود.

از کامنت و دایرکت کاربران استفاده کنید

نظر کاربران که در زیر پست شما کامنت می‌شود یا دایرکت‌هایی که دریافت می‌کنید، شروع یک محتوای متنی اصولی و حساب شده است. کاربران به شما پیام می‌دهند؛ گاهی نظر خود را با شما درمیان می‌گذارند و خیلی مواقع درباره موضوعات‌ مختلف از شما سوال دارند. از این سوالات و نظرها برای تولید محتوای اصولی و مخاطب پسند استفاده کنید. سوالی که یک فرد در کامنت یا دایرکت از شما می‌پرسد، معمولا سوالی است که ذهن مخاطب‌های زیادی را د گیر کرده. اما خیلی از افراد حوصله سوال پرسیدن ندارند و سوال آن‌ها بی‌جواب می‌ماند. در حالی که اگر فالوور شما جواب سوال خود را می‌دانست، شاید منجربه خرید یا استفا ه از خدمات پیج شما می‌شد. برای مثال شما تولیدی کفش چرم دارید و محصولات خود را در بستر اینستاگرام هم می‌فروشید. شاید برای خیلی‌ها سوال پیش بیاید که جنس چرمی که از آن استفاده می‌کنید چیست؟ با چه دستگاه‌هایی این کفش‌ها را تولید می‌کنی؟ آیا کفش‌های سایز ۴۵ به بالای مردانه هم در تولیدات شما وجود دارد ند؟ آیا به صورت اختصاصی کفش خاصی را برای مغازه‌ها تولید می‌کنید؟ رنج قیمت کفش‌های تولیدی شما چقدر است؟ هرکدام از این سوالات می‌تواند یک محتوای متنی در اینستاگرام باشد. علاوه بر اینکه ایده‌ای برای تولید محتوا در اینستاگرام پیدا کرده‌اید، به سوالاتی که ذهن مخاطب را درگیر کرده هم پاسخ داده‌اید. بنابراین محتوایی فوق‌العاده کاربردی را فقط و فقط با توجه و جدی گرفتن بالوورهای خود تولید کرده‌اید.

استفاده از شخصیت‌های معروف و مصاحبه با آن‌ها

کالای خود را بزای افراد مشهور نظیر بازیگران، ورزشکاران، شخصیت‌های سیاسی و... به صورت رایگان ارسال کنید. از آن‌ها بخواهید کالای شما را مصرف کنند و نظر خود را در مورد کالای شما در قالب یک فایل صوتی یا متنی ارسال کنند. نظرات مثبت این افراد می‌‌تواند در قالب یک پست با عکس شخصیت مورد نظر در صفحه اینستاگرام شما قرار بگیرد. همچنین انتقادها باعث پیدا شدن ایرادات کار شما و اصلاح آن‌ها می‌شود. حالا اگر بتوانید از افراد مشهور بخواهید در قالب یک فایل ویدئویی در مورد محصول شما صحبت کنند و به تبلیغ آن بپردازند که قطعا بازخوردهای بهتری دریافت می‌کنید. بدون شک این نوع تولید محتوا در اینستاگرام برای شما هزینه‌بر هستند . افراد معروف یا سلبریتی در قبال تبلیغ محصول از شما هزینه دریافت می‌کنند. مبلغی که باید هزینه کنید به شخصیتی که قصد همکاری با او را دارید بستگی دارد. این مبلغ گاها به چند ده میلیون یا چند صد میلیون هم می‌رسد.

برای تولید محتوای متنی در اینستاگرام برنامه داشته باشید

فقط تولید محتوا نیست که باعث جذب افراد به صفحه شما می‌شود. باید در تولید پست‌های خود انسجام داشته باشید. نمی‌شود یک روز ۵ پست در صفحه خود منتشر کنید و یک هفته خبری از مست و استوری در صفحه اینستاگرام شما نباشد. مهمترین ویژگی محتوای متنی این است که در طول زمان بتوان بین محتوای پست‌های مختلف شما یک ارتباط منطقی دیده شود. محتوای متنی که تولید می‌کنید باید به نوعی محتوای متنی پست قبل را پوشش داده و با پست‌های آینده شما هم در ارتباط باشد. نگاه شما به کسب و کاری که شروع کرده‌اید باید بلندمدت باشد. فقط از این طریق است که می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص افراد و کاربران اینستاگرام را به فالوورهای وفادار و دائمی تبدیل کنید. از مطالب نوشته شده در پست‌های قبلی خود استفاده کنید و آن‌ها را وارد پست‌های امروز خود کنید. این شیوه در محتواهای متنی باعث حفظ ارتباط و انسجام بین پست‌ها می‌شود. به زمان انتشار محتوای خود توجه کنیدو با توجه با بازخوردی که در تایم‌های مختلف دریافت می‌کنید، یک زمان مناسب برای انتشار محتوا در نظر بگیرید. همچنین با توجه به تعداد فالوورهای پیج، تعداد مناسبی پست را هر روز منتشر کنید.

داستان سرایی

داستان سرایی از ویژگی‌های اصلی در تولید محتوای متنی در اینستاگرام است. این شیوه به جذب مخاطب کمک می‌کند و باعث می‌شود خواننده برای تمام کردن محتوای متنی شما اشتیاق داشته باشد. در مورد کالا، خ مات یا هر چیزی که در پیج خود به نمایش در می‌آورید داستان بنویسید. سعی کنید کمتر از فهرست و نوشته‌های آیتم دار استفاده کنید. مانی که توضیحات خود را در قالب یک لیست با چند آیتم می‌نویسید، خواننده سریعا به دنبال خواسته خود می‌رود و تمام آیتم‌ها را مطالعه نمی‌کند. داستان‌ سرایی اصولی باعث می‌شود کاربر زمان بیشتری به پست شما اختصاص دهد و با اشتیاق متنی که نوشته‌اید را مطالعه کند. متن شما باید کاملا در ارتباط با عکس یا فیلمی باشد که برای پست خود انتخاب کرده‌اید. می‌توانید یک داستان کوتاه و مخاطب پسند در مورد محصول یا شخصیت‌های موجود در عکس یا فیلم بنویسید. یک داستان کوتاه حرفه‌ای و خلاقانه برای مخاطب جذابیت دارد. در عوض داستانی که حاصل قلم یک نویسنده آماتور و غیرحرفه‌ای باشد، باعث فراری دادن مخاطب می‌شود. نوشتن داستان به جای استفاده از فهرست‌ها، حرکت روی لبه تیغ است. باید خیلی مراقب باشید. در داستان سرایی مرز باریکی بین جذب مخاطب و فراری دادن مخاطب وجود دارد.

چگونگی تولید محتوای متنی در اینستاگرام
نکات مهم برای تولید محتوای عکس در اینستاگرام

نکات مهم برای تولید محتوای عکس در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام زوایای مختلفی دارد. خیلی از افراد رشد قابل توجهی در صفحه اینستاگرام خود نمی‌بینند و در تعجب هستند که مشکل کار آن‌ها کجاست. اغلب توجه نکردن به جزئیات باعث بروز مشکل و ناتوانی در جذب فالوور می‌شود. در این بخش می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های یک محتوای تصویری جذاب در اینستاگرام آشنا کنیم. عکس‌ها در فضای اینستاگرام از محبوبیت زیدی برخوردارند. با تهیه و انتشار عکس‌های جذاب، افراد زیادی به صفحه اینستاگرام شما اضافه می‌شوند.

قانون یک سوم در عکس‌های اینستاگرام

بعضی قوانین در عکس‌برداری وجود دارند که با آن‌ها آشنایی نداریم. اما با کاربردن همین قوانین باعث می‌شود کاربران اینستاگرام بیشتر و بیشتر به محتوای تصویری یادهمان عکس‌های ما جذب شوند. قانون یک سوم یکی از این قوانین مهم در عکس.بزداری است. با سه خط افقی و سه خط عمودی عکس خود را به ۹ قسمت مساوی تقسیم کنید. محل تقاطع خطوط افقی با خطوط عمودی، نقاط کلیدی تصویر هستند. آیتم‌های جذاب باید در این نقاط قرار بگیرند تا به چشم مخاطب بیایند. قرارگیری نقطه کانونی در یک سوم تصویر باعث می‌شود عکس شما بسیار بهتر دیده شود. اگر خودتان از محصولات عکس‌برداری می‌کنید به این نکات توجه کنید. استفاده از عکاس حرفه‌ای با یک دوربین حرفه‌ای برای بالا بردن کیفیت محتوای تصویری پیج اینستاگرام پیشنهاد می‌شود.

انتشار عکس‌ها با حاشیه سفید

لبه.های عمودی و افقی عکس شما بهتر است حاشیه‌ای به رنگ سفید داشته باشد. تولید محتوا در اینستاگرام با رعایت این قوانین است که باعث دیده شدن صفحه و رشد کسب و کار شما می‌شود. استفاده از حاشیه سفید جزو اصول مهم در عکس‌های اینستاگرام است. بخصوص عکس‌هایی که شلوغ هستند و اجزا و رنگ‌های مختلفی در آن‌ها وجود دارد، با استفاده از حاشیه سفید برای مخاطب جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. استفاده از حاشیه رنگی یا طرح‌دار برای عکس‌های شلوغ اشتباه بزرگی است و چشم مخاطب را خسته می‌کند. در مورد عکس‌ها باید تمامی یا بیشتر جزئیات را رعایت کنید تا باعث جذب مخاطب شود. تولید محتوای بصری ااینستاگرام از حساسیت بالایی برخوردار است. در ادامه با دو اصل مهم دیگر درباره عکس‌های اینستاگرام آشنا می‌شوید. این چهار اصل را در کنار هم بکار بگیرید تا فالوورها مجذوب تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام شما شوند.

تعیین نقطه کانونی برای عکس

در ابتدا باید بدانید که تصاویر ساده نسبت به تصاویر شلوغ جذاب‌تر هستند. اگر آیتم‌های زیادی در عکس شما وجود داشته باشد، باعث گیج شدن مخاطب می‌شود. همچنین می‌دانیم که عکس‌های شلوغ خسته‌کننده هستند و افراد با سرعت بیشتری از کنار آن‌ها می‌گذرند. هر روز میلیون‌ها عکس در فضای اینستاگرام منتشر می‌شوند. واقعا چندتا از این عکس‌ها را با دقت نگاه می‌کنید؟ عکس باید درکمترین زمان ممکن و در کمتر از یک یا دو ثانیه مخاطب را مجذوب خود کند.اینجاست که وجود نقطه کانونی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در فیلم لیست شیندلر با یک محتوای تصویری به شدت حرفه‌ای مواجه می‌شویم. در یکی از سکانس‌های این فیلم تمام تصویر به شکل سیاه و سفید است و فقط یک دختربچه با لباس قرمز رنگ خود در بین مردم ایستاده. هیچ بیننده‌ای نمی‌تواند از این تصویر چشم بردارد. یک عکس فوق‌العاده ساده با یک نقطه کانونی جذاب. تولید محتوای تصویری در اینستاگرام باید توسط افراد خلاق و حرفه‌ای انجام شود. پشت عکس شما باید ایده و نوآوری باشد تا تمام اقشار در اینستاگرام را جذب محتوای خود کنید. فراموش نکنید کاربران اینستاگرام در طول روز عکس‌های زیادی می‌بینند. بنابراین چشم آن‌ها با عکس‌های تکراری هیچ ارتباطی برقرار نمی‌کند. در ادامه با یکی دیگر و آخرین قانون در مورد تولید محتوا در اینستاگرام به شکل تصویری آشنا شوید.

تضاد و تعادل

در مورد دایره رنگ‌ها و تضاد بین آن‌ها چقدر اطلاعات دارید؟ چطور می‌توانید رنگ‌های هم خانواده را در یک عکس در کنار هم داشته باشید؟ باید با رنگ‌های هم‌خانواده و متضاد آشنا شوید. دایره رنگ‌ها را با دقت بخاطر بسپارید و در انتشار محتوای اینستاگرامی بصری از آن‌ها استفاده کنید. این تضاد و تعادل فقط در مورد رنگ نیست‌. مقیاس عکس، نور، اشکال و... هم می‌توانند باعث ایجاد یک سری تعادل و تضاد در عکس‌های صفحه اینستاگرام شما شوند. مثالی که در بالا زدیم را مجدد بخوانید. دختربچه با لباس قرمز یک تضاد نگی دیدنی با صفحه سیاه و سفید دارد. با این ترفند عکاسی مخاطب را به خود جذب کنید. در ادیت عکس‌ها هم دست شما برای بوجود آوردن تضاد و تعادل بین عکس‌ها بسیار باز است. از این چهار ترفند برای ایجاد عکس‌هایی مخاطب‌پسند در محیط اینستاگرام استفاده کنید. عکس‌های جذاب باعث می‌شوند مخاطب تمایل بیشتری به خواندن محتوای متنی پست شما داشته باشد.

اهمیت آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام در سال‌های اولیه بیشتر فضایی بود برای به اشتراک گذاشتن عکس و اتفاقات جالب زندگی، اما در سال‌های اخیر ماهیت بیزینس هم به آن اضافه شده. خیلی از کسب و کارها فقط در اینستاگرام محصولاتشان را عرضه می‌کنند. افراد زیادی هم در کنار کسب و کار سنتی، از اینستاگرام برای درآمدزایی بیشتر بهره می‌برند. تولید محتوا یکی از آیتم‌های مهم برای دیده شدن در اینستاگرام است. تبلیغات و شیوه‌های متعدد خرید فالوور تاثیر زیادی برای افزایش فالوور فعال دارد. اما بدون داشتن یک پیج جذاب با محتوای دیدنی و خواندنی، کاربران اینستاگرام در صفحه شما ماندگار نمی‌شوند. تولید محتوا اصول و قاعده خاصی دارد. به طور تجربی با چند سال فعالیت در این زمینه، تولید محتوا در اینستاگرام را به شکل حرفه‌ای یاد می‌گیرید. در غیر اینصورت باید دوره‌هایی را پیش اساتید و متخصصان این رشته بگذرانید. یادگیری از افراد بی‌تجربه شما را به اندازه چند ماه از سایر افراد جلو می‌اندازد. نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام حضور دارند. این تعداد روز به روز در حال افزایش است. خیلی از پدربزرگ و مادربزرگ‌ها هم برای ارتباط بیشتر با عزيزانشان به اینستاگرام آمده‌اند. تولید محتوای اصولی با شکل و قالب استاندارد، از ارکان اصلی جذب فالوور از این جمع چند ده میلیونی است. یک واقعیت غیرقابل انکار وجود دارد. کسب و کار شما به ۴۰ میلیون فالوور نیاز ندارد. اگر فقط بخش کوچکی از این افراد جزو فالوورهای دائمی پیج اینستاگرام شما شوند، اتفاقات شیرینی برای پیج و در نهایت سودآوری شما رخ می‌دهد. پیج‌هایی که سال‌ها در زمینه فروش اینستاگرامی فعالیت دارند، با جذب صد هزار یا ۲۰۰ هزار فالوور به درآمد‌های عالی رسیده‌اند. از قالب صاحب یک برند و کسب و کار خارج شوید. به کاربران معمولی و صفحات شخصی اینستاگرام توجه کنید. تولید محتوا در اینستاگرام پل ارتباطی بین ب ند شما و این بازار بزرگ مصرف‌کنندگان است. هرچه محتوای پیج شما حرفه‌ای تز و جذاب‌تر باشد، افراد بیشتری جذب آن می‌شوند. آموزش شروع تولید محتوای حرفه‌ای در اینستاگرام است. محتوا باید متناسب با شخصیت برند شما باشد بعنوان یک شخص حقیقی شخصیتی دارید که احتمالا به برند شما نیز منتقل می‌شود. این شخصیت باید در پست‌های شما دیده شود. این شخصیت منحصربه‌فرد در تمام عکس‌ها، ویدئوها و متن‌هایی که در صفحه خود پست می‌کنید باید دیده شوند. با مرور زمان ممکن است خیلی از المان‌های پیج اینستاگرام شما تغییر کند، اما شخصیت برن در قالب محتواها حفظ می‌شود. بسیاری از پیج‌ها در اینستاگرام در ذهن ماندگار می‌شوند. اگر تابلوی سیاه‌قلم بخواهید اول از همه به کدام پیج سر می‌زنید؟ برای کفش، کیف، ساعت، مطالب انگیزشی، کلیپ‌های طنز و خرید لوازم ورزشی چطور؟ کدام صفحه اینستاگرام قبل از بقیه یه ذهن شما رسید؟ اینها همان پیج‌های جذابی هستند که برند با شخصیت ثابتی دارند. این شخصیت ثابت با گذشت زمان تغییر نکرده و باعث ماندگاری در ذهن مخاطب شده. به پست‌های قدیمی این صفحات نگاه کنید و با پست‌های امروزشان مقایسه کنید. قطعا در نوع ادیت، کیفیت و پختگی پست‌ها تغییر بوجود آمده، اما یک ریسمان نامرئی تمام این پست‌های را به هم وصل می‌کند. شخصیت ثابت برای تولید محتوا در اینستاگرام این شخصیت ثابت را بوجود آورده. اگر شخصیت پیج خود را تغییر دهید، فالوورها کم کم از پیج شما خارج می‌شوند و اصطلاحا با ریزش فالوور مواجه می‌شوید. نمی‌شود ۱۰ پست اول خود را با محتوای متنی با لحن صمیمانه منتشر کنید و بعد از آن ۱۰ پست با لحن جدی تولید کنید. مخاطب بعد از ورود به صفحه شما پست‌ها را نگاه کرده و به لحن متن، تصویر و ویدئوهایی که منتشر کرده‌اید علاقه‌مند شده. وقتی این شخصیت را از دست بدهید، فالوور متناسب با آن شخصیت هم از پیج شما خارج می‌شود. شخصیتی ثابت و استوار داشته باشید و آن را در محتوای پیج خود به نمایش بگذارید.

اهمیت آموزش تولید محتوا در اینستاگرام
تقویم محتوایی داشته باشید

تقویم محتوایی داشته باشید

شما در طول سال باید تعداد مشخصی پست در زمان‌های مشخص منتشر کنید. اگر به یک تقویم محتوایی پایبند نباشید، ریزش فالوور شما زیاد می‌شود. تعداد محتوای تولید شده در طول روز و مان انتشار آن‌ها برای پیج‌های مختلف باهم فرق دارند. بعضی از این پیج‌ها در شروع راه هستند و باید با تولید ۵ الی ۸ پست در طول روز با سرعت بیشتری پست‌های خود را افزایش دهند. بعضی صفحات اینستاگرام تعداد فالوور و پست نسبتا قابل قبولی دارند. در نتیجه تولید ۱ الی ۲ محتواددر طول روز برایشان کافی است. تعداد پست‌هایی که در قالب انواع تولید محتوا در اینستاگرام در یک روز منتشر می‌شوند، به تعداد فالوورها و محتوای پیج شما هم وابسته است. برای مثال پیج‌های فروشگاهی گاهی اوقات نیاز دارند در یک روز ۱۵ الی ۲۰ پست منتشر کنند. این فروشگاه‌ها بهتر است از یک تیم تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه ساخت فیلم، تولید عکس و تولید محتوای متنی استفاده کنند. همچنین پیج‌هایی که فالوور زیادی دادند، برای حفظ مخاطب خود بهتر است تعداد پست‌های قابل قبولی در روز داشته باشند. تقویم‌محتوایی با آنالیز پیج شما تنظیم می‌شود‌. برای مثال به شما می‌گوید که باید هر روز ۲ پست منتشر کنید، اما روزهای جمعه نیاز به تولید سه محتوا در اینستاگرام دارید. زمان انتشار پست‌ها هم بسیار مهم است. نمی‌توان زمان دقیقی برای انتشار پست‌های اینستاگرامی اعلام کرد و آن را بهترین زمان ممکن دانست. با توجه به اینکه بازار هدف شما در چه کشوری است و نوع محصول و خدمتی که ارائه می‌کنید، ساعات مشخصی را با آزمون و خطا بدست آورید.

  • اوایل صبح که افراد از خواب بیدار می‌شوند تا برای رفتن سر کار آماده شوند، زمان مناسبی برای انتشار محتوا در اینستاگرام است. افراد معمولا بعد از بیدار شدن گوشی موبایل خود را چک می‌کنند. به اینستاگرام سر می‌زنند تا اتفاقات را دنبال کنند. بنابراین حدود ساعت ۸ تا ۹ صبح زمان خوبی برای پست کردن محتوا در اینستاگرام است.
  • تولید محتوا در اینستاگرام بین ساعات ۱۲ تا ۱۳ هم توصیه می‌شود. مردم در این ساعات دست از کار می‌کشند و مشغول صرف غذا و استراحت می‌شوند. سعی کنید در این ساعت پست یا استوری‌های خود را در اینستاگرام منتشر کنید.
  • ساعات پایانی روز هم برای تولید محتوا و انتشار آن در اینستاگرام عالی است. ساعاتی که افراد معمولا در خانه‌ و مشغول استراحت هستند. معمولا تعداد ویو و لایک اینستاگرام در این ساعت‌ها بیشتر است.
    • یک سری استانداردهای جهانی برای ساعت انتشار پست و استوری در اینستاگرام وجود دارد. این ساعت‌ها با توجه به اختلاف ساعتی که کشورها باهم دارند، برای کسب و کارهای بین‌المللی مناسب است. برای فعالیت در ایران بهتر است ساعت پست‌های خود را با ساعت آزاد کاربران اینستاگرام تنظیم کنید. تقویم محتوایی باعث هدفمند شدن تولید محتوا در اینستاگرام می‌شود. با مخاطب خود ارتباط موثری برقرار می‌کنید و می‌توانید اعتماد آن‌ها را بدست آورید.

تولید محتوا با جنبه تبلیغاتی؛ آری یا نه؟

معمولا تمام صفحات اینستاگرام از تولید محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اگر حجم این دسته از محتواها کم باشد، برای مخاطب جذاب و فابل قبول است. در غیر اینصورت مخاطبان شما کم می‌شود و فالوورهای زیادی را از دست می‌دهید. شیوه نگارش و عکس‌های مربوط به تولید محتوای تبلیغاتی به شکلی است که از بعد ظرافت ادبی و کیفیت تصویری خارج می‌شود. سعی کنید بیشتر وقت خود را به تولید محتوای باکیفیت و جذاب اختصاص دهید. این نوع تولید محتوا در اینستاگرام به خودی خود نوعی تبلیغ و باعث جذب مخاطب است.

تولید محتوا با جنبه تبلیغاتی؛ آری یا نه؟
افزایش فالوور بدون محتوای جذاب نشدنی است

افزایش فالوور بدون محتوای جذاب نشدنی است

راه‌های گوناگونی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور، لایک و بازدید از بهترین و معروف‌ترین شیوه‌های افزایش فالوور هستند. در تبلیغات شما سکوت یا استوری از پیج خود را در اختیار پیج‌های پرمخاطب اینستاگرام قرار می‌دهید. در ادامه با پرداخت هزینه، استوری یا پست شما به مدت محدودی در صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر قرار می‌گیرد. تبلیغات جنبه‌های متنوعی دارد که در مقاله تبلیغات اینستاگرام بطور کامل به آن پرداخته‌ایم. خرید فالوور، خرید لایک و خرید بازدید، یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور است. ابتدا شرکت مورد نظر خود برای خرید فالوور را انتخاب کنید. پکیج‌های مختلف افزایش فالوور شرکت مورد نظر را بررسی کنید. هرکدام از لحاظ کیفیت، حجم و قیمت برای شما مناسب است را خریداری کنید. این شیوه افزایش فالوور برای صفحاتی که جدیدا وارد اینستاگرام شده‌اند و قصد پیشرفت دارند عالی است. توضیحات تکمیلی در مورد چگونگی خرید و افزایش فالوور اینستاگرام را می‌توانید در مقاله‌ای جداگانه با همین عنوان مطالعه کنید. بعضی افراد از تمام این امکانات استفاده و مبالغ سنگینی هزینه می‌کنند، اما بازهم فالوورها پس از مدتی پیج آن‌ها را ترک می‌کنند. مشکل کجاست؟ چرا تبلیغات و خرید فالوور برای این پیج‌ها اثربخش نیستند؟ مشکل مطلبی است که از ابتدای این مطلب سعی داریم به آن بپردازیم. تولید محتوا برای اینستاگرام. محتوای جذاب است که فالوور شما را تبدیل به یک مخاطب دائمی می‌کند. تمام هزینه‌هایی که برای تبلیغات و خرید فالوور پرداخت می‌کنید، برای یک هدف است. افراد بیشتری با صفحه اینستاگرام شما آشنا شوند و از آن بازدید کنند. اما بازدید به تنهایی باعث افزایش فالوور نمی‌شود. بعد از اینکه افراد وارد پیج شما می‌شوند، فقط محتوای جذاب است که می‌تواند آن‌ها در صفحه اینستاگرام شما ماندگار کند. از عکس‌های اورجینال و جذاب استفاده کنید. تمام اصول تولید یک عکس جذاب را بکار بگیرید. متن گیرایی در کاپشن پست خود بنویسید که مخاطب مجذوب آن شود و تصمیم بگیرد سایر پست‌های شما را دنبال کند. تعداد پست شما باید چشمگیر باشد. بنابراین اگر در شروع راه هستید، تولید محتوا در اینستاگرام جزو وظایف اصلی شما است. هرچه بیشتر و با‌کیفیت‌تر باشند، کاربران اینستاگرام تمایل بیشتری به فالوو کردن پیج شما دارند.

ایده‌های ناب برای تولید محتوا در اینستاگرام

با توجه به ویژگی‌هایی که پیج شما دارد، می‌توانید محتوای مرتبطی را در اینستاگرام به نمایش بگذارید. تعدادی از این ایده‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

محتوای آموزشی

در مورد کسب و کار و محصولات خود ویدئو، فیلم یا متن آموزشی منتشر کنید. یک سوال را مطرح کنید و در مورد آن توضیح دهید. مثلا در زمینه قطعات کامپیوتر و فروش آن فعالیت دارید. هربار یک قطعه را معرفی کنید. مخاطب از یادگیری استقبال می‌کند و با پیج شما ارتباط نزدیک برقرار می‌کند. اگر در زمینه گردشگری فعالیت دارید، در مورد جاذبه‌های توریستی و گردشگری در ایران و سایر نقاط جهان صحبت کنید. از این مکان‌ها عکس‌های جذاب تهیه کنید و در مورد نحوه رفتن به آنجا و ویژگی‌های آن محتوای متنی تولید کنید.

از ترندها استفاده کنید

از هر فرصتی برای تبلیغ صفحه اینستاگرام خود و تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید. منتظر فرصت نباشید. فرصت‌ها را دنبال کنید و از تمام گزینه‌های در دسترس استفاده کنید. ترندها را دنبال کنید و از آن‌ها پست و استوری به نفع برند خود تولید کنید. در طول سال چندین و چند چالش در اینستاگرام باب می‌شود. با این جریانات همراه شوید. کاربران اینستاگرام همراه این تدند‌ها هستند. اگر آن‌ها را با خود همراه نکنید، رقیب‌های شما این کار را می‌کنند و با مخاطبان خود ارتباط نزدیک برقرار می‌کنند. برای مثال پارسال ویدئوهایی باب شده بود که در آن‌ها هر فرد از ماشین در حال حرکت پیاده می‌شد و با موزیک خاصی می‌ قصید و مجدد سوار ماشین می‌شد. یا در دوران کرونا چالش‌هایی نظیر شستن صحیح دست با آب و صابون و انتشار فیلم از آن ترند شده بود. تولید محتوا در اینستاگرام باید همسو با این ترندها پیش برود تا بتوانید در هر زمانی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

انتشار دمو از محصولات جدید

گوش به زنگ باشید و در مورد محصولاتی که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شوند محتوا تولید کنید. عکس یا ویدئوی جذابی تهیه کنید و در یک متن جذاب به توضیح ویژگی‌های جدید محصول بپردازید. برای نمونه چند ماه پیش کنسول پلی‌استیشن ۵ وارد بازار شد. بسیاری از پیج‌های اینستاگرام مرتبط با این کنسول، از چند هفته قبل مژده ورود این محصول به بازار را داده بودند. در مورد تمام محصولاتی که به زودی وارد بازار می‌شوند، می‌توان محتوا و دموی جذاب تولید کرد. گاهی اوقات هم می‌شود محصول جدید خود را با جزئیات کم منتشر کنید و از فالوورهای خود بخواهید حدس بزنند. با این کار فالوورهای خود را به فعالیت وادار می‌کنید. حتی می‌توانید برای افرادی که جواب درست را داده‌اند جایزه در نظر بگیرید.

مراحل تولید محصول را نمایش دهید

این نوع تولید محتوا در اینستاگرام برای بسیاری از کسب و کارها تاثیرگذار است. رستوران‌ها می‌توانند مراحل آماده کردن غذا را طی چند فیلم و کلیپ کوتاه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند. یا کارگاه تولید کفش که می‌تواند مراحل تولید کفش‌ها را به طور کامل به شما نشان دهد. تولید چنین محتوایی چند مزیت دارد. اولا کیفیت کار خود را به رخ فالوورها می‌کشید و از طرفی باعث افزایش اعتماد خریداران می‌شوید.

بازنشر کامنت، دایرکت و پست مخاطبان

اگر محبوبیت لازم را در بین فالوورهای خود داشته باشید، این افراد در کامنت، دایرکت یا با انتشار پست جداگانه از شما تقدیر می‌کنند و شما را پیشنهاد می‌دهند. می‌توانید از کامنت و دایرکت‌ها اسکرین شات تهیه کرده و در قالب محتوا بصورت پست یا استوری منتشر کنید. همچنین پست‌هایی که مخاطبان در پیج شخصی برای شما تولید می‌کنند را بازنشر کنید. تولید محتوا در اینستاگرام با این مضامین، باعث ارتباط نزدیک شما و فالوورها می‌شود. همچنین از این طریق می‌توانید جلب اعتماد کنید و مشتری‌های بیشتری برای کالا و خ مات خود پیدا کنید.

انتشار محتوای نوستالوژی

از نوستالوژی‌ها برای تولید محتوا در اینستاگرام کمک بگیرید. فیلم و کارتون‌های قدیمی برای چنین پست‌های عالی هستند. بعلاوه می‌توانید از وسایل و کالاهای قدیمی برای تولید محتوای نوستتلوژی استفاده کنید. برای نمونه اگر شما فروشگاه بازی‌های کامپیوتر و پلی‌استیشن دارید، می‌توانید عکس دیسک‌های قدیمی یا صحنه‌هایی از بازی‌های معروف قدیمی را در قالب محتوای تصویری منتشر کنید. این نوع پست‌ها باعث گرمی صفحه اینستاگرام شما می‌شود. در دنیای شلوغی زندگی می‌کنیم؛ فلاش‌بک زدن به گذشته به هر شیوه‌ای می‌تواند حس و حال روزهای دلنشین گذشته را به افراد القا کند. شما با انتشار چنین محتوایی می‌توانید قلب مخاطبان را بدست آورید و از این طریق در اینستاگرام دیده شوید.

انتشار محتوای مسئولیت اجتماعی

بخشی از تولید محتوا در اینستاگرام شامل پست‌های مسئولیت اجتماعی است. پست‌هایی که به مشکلات و مسائل اجتماعی روز می‌پردازد. بعضی مثال‌ها در این زمینه را در ادامه مع فی کرده‌ایم.

  • کثیفی و آلودگی هوای تهران
  • آلودگی محیط زیست و سختی زباله در طبیعت
  • مشکلات جاری شدن آب‌های فاضلاب در بعضی شهرهای جنوبی کشور
  • هوای پر از خاک و گرد و غبار اهواز
  • تولید بیش از حد زباله‌های پلاستیکی و راه یافتن این زباله‌ها به دریا و رودخانه

بدون توجه به اینکه محتوای اینستاگرام شما در چه زمینه‌ای است، با تولید عکس، فیلم و متن مناسب به این مسائل اجتماعی بپردازید. در سال‌های اخیر این نوع تولید محتوا باعث گره‌گشایی شده و تغییرات مثبتی ایجاد کرده است.

در مناسبت‌های مختلف محتوا تولید کنید

تولید محتوا در عیدها و مناسبت‌های مختلف جزو بهترین فرصت‌ها برای تولید محتوای اینستاگرامی است. مثلا برای روز پدر، روز زن، عید نوروز و تمام مناسبت‌های سالیانه یک محتوای مناسب تولید و آن را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. مسلما تعداد زیادی کامنت، لایک و ویو دریافت می‌کنید و میزان تعامل با فالوور شما افزایش پیدا می‌کند.

ایده‌های ناب برای تولید محتوا در اینستاگرام
سوالات متدوال برای تولید محتوا در اینستاگرام
×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

ثبت سفارش

فالوور ایرانی اینستاگرام