تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

اگر کوچکترین آشنایی و برخوری با اینترنت داشته باشید حتما از اینستاگرام و فعالیت‌های آن باخبرید؛ خصوصا اگر درگیر گسترش کسب و کار خود را داشته باشید حتما می‌دانید که حضور و فعالیت جدی در اینستاگرام یک پرش بلند برای رشد کسب و کار شما است و تبلیغات در اینستاگرام تا چه حد در توسعه حتی بزرگترین کمپانی‌ها موثر بوده است.


اهمیت تبلیغات؛ اینستاگرام و کسب و کارهای امروزی


تبلیغات در دنیای امروز بیش از هرچیزی اهمیت پیدا کرده است. اینکه مخاطبان خود را پیدا کنید، محصول و خدمات خود را معرفی کنید تا جمعیت بیشتری آن را بشناسند، از مهمترین و حتی دشوارترین قدم‌ها در جهت موفقیت شما و کسب و کارتان است. خوشبختانه در برحه‌ای هستیم که خدمات اینترنت و خصوصا شبکه‌های اجتماعی برای بهبود فعالیت بیزینس‌ها، معرفی و تبلیغ آن و نهایتا پیشرفت این کسب و کارها به کمک صاحبان مشاغل آمده‌اند.


تاریخچه‌ی اینستاگرام و فعالیت تبلیغاتی در آن


تبلیغات در اینستاگرام از همان ابتدا مطرح نبود ولی در یک بازه زمانی کوتاه و با گسترش کاربران و گرایش به تولید محتوای بصری اکانت‌های خاصی مورد توجه قرار گرفتند. این اکانت‌ها که هرکدام ویژگی منحصر به فردی داشتند و لزوما هم هویت مستقل و مطرح شده‌ای بیرون از اینستاگرام نداشتند، توسط کاربران زیادی دنبال می‌شدند.


در مدت کوتاهی اینستاگرام و پتانسیل بالای آن به سرعت شناخته شد؛ تنها 18 ماه از ورود آن به بازار شبکه‌های اجتماعی نگذشته بود که مارک زاکربرگ سرمایه گذار و صاحب فیس بوک، آن را به قیمت یک میلیارد خرید. فضای تبلیغاتی اینستاگرام یک از بزرگترین دلایل اهمیت این شبکه اجتماعی است.
از زمانی که مالک فیس بوک این پلتفرم را خریداری کرد رشد ابزارهای تبلیغاتی آن تغییرات زیادی یافت و به مرور قابلیت‌های آن توسعه پیدا کرد و در مواردی هم با الگوریتم فیس بوک مورد تطابق قرار گرفت. البته این نکته قابل انتظار بود؛ از آن جا که خود شبکه جهانی فیس بوک به داشتن یکی از پیشرفته‌ترین فضاهای تبلیغاتی در میان رسانه‌های اجتماعی کل دنیا شهرت دارد.


تبلیغات از معرفی توسط این پیج‌های بزرگ شروع شد و با توسعه‌ی ابزارهای اینستاگرام، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی متوجه روند آن شد. مهمترین ویژگی پیج‌های بزرگ این است که توسط عده‌ی زیادی دنبال می‌شوند و فعالیت آن‌ها بیش از پیج‌های دیگر بازدید می‌خورد.


پیج‌ها بزرگ و روندهای تبلیغاتی آن‌ها


تعداد فالوور و پس از آن همین رقم بازدید نرخ اصلی شناسایی پیج‌های بزرگ است. هرکدام از این صفحات، در دسته‌ی خاصی قرار می‌گیرند و محتوای خاص و مربوط به خودشان را تولید می‌کنند. یکی از نکات بسیار مهم تبلیغات در پیج‌های بزرگ تناسب محتوای تبلیغ و هویت پیجی که آن را تبلیغ می‌کند است.


تبلیغ در این پیج‌ها به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد:



  • معرفی ساده و منشن عنوان و لینک صفحه‌ی شما

  • محتوای متنی و عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای

  • برگذاری مسابقه که معمولا با همکاری چند پیج مختلف اتفاق می‌افتد

  • اسپانسری قسمتی از فعالیت روتین پیج مورد نظر


چرا تبلیغ در اینستاگرام؟


برای شناخته شدن توسط کاربران اینستاگرامی و رشد صفحه‌ی شما راه‌های زیادی وجود دارد. استفاده از پیج‌های بزرگ و شناخته شده برای تبلیغ یک انتخاب هوشمندانه است و به پیشرفت صفحه‎ی شما و پیدا کردن مخاطبانتان کمک بزرگی خواهد کرد. ارتباط با پیج‌های بزرگ که عموما تحت عنوان‌های بلاگر، اینفلوئنسر و یا صفحات مشابه اکانت شما اهمیت بسیار زیادی دارد.


تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام


اهمیت زیادی دارد که شما در زمان مناسب و شرایط خاصی محتوای خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارید که اثر تبلیغاتی شما تثبیت شود. یکی از فعالیت‌های مهم پیج‌های بزرگ رعایت این نکات است تا پتانسیل بالا رفتن آمار پیج شما بیشتر شود.


هم اکنون عده‌ی زیادی مشغول بالا بردن فعالیت صفحه‌ی خودشان اند و با ارائه‌ی محتواهای متنوعی از جمله سفرنامه، روزمره نویسی، انیفلوئنسری و بسیاری از موارد دیگر فالوورهای زیادی را در صفحه‌ی خود جمع می‌کنند.
عموما بخش مهمی از درآمد این اکانت‌های بزرگ و معروف از راه تبلیغات در صفحه‌شان است. این اکانت‌ها از مهارت‌های مختلف و ابزارهای متنوعی برای تبلیغ و معرفی صفحات و برندهای دیگر استفاده می‌کنند و با توجه به بازخوردی که انتظار دارید و کیفیت فعالیت‌ها هزینه‌های متفاوتی برای تبلیغات دریافت می‌کنند.
همچنین تبلیغات در فضاهای مختلف پست و استوری هزینه‌های متفاوتی دارد که در صورتی که استوری هایلایت شود یا برای معرفی شما از چه ابزارهایی (از قبیل موشن گرافی، فیلم یا عکاسی حرفه یا معمولی‌) استفاده شده باشید نیز نرخ هزینه‌ها فرق می‌کند.


اینستاگرام؛ غول شبکه‌های اجتماعی


باید ازاین قائده هم آگاه باشید که هرچه میزان تبلیغات در یک شبکه اجتماعی بیشتر بشود اعتنای کاربران به آن کمتر می‌شود. این فقط یکی از دشواری‌ها و حساسیت‌های تبلیغات در اینستاگرام است. رعایت این حساسیت‌ها انقدر مهم است خیلی‌ از افراد با سالها فعالیت در آن سودی نبرده‌اند و در عین حال بسیاری از افراد درآمد بالایی از آن دارند و استارت آپ‌های زیادی در فضای آن رشد کرده‌اند و در مدت کوتاهی مطرح شده‌اند.


اینستاگرام از سال 2010 شروع به فعالیت کرده است و در این 21 سال فعالیت خود به عقیده عده زیادی غول شبکه‌های اجتماعی فعال در ایران است. دلایل زیادی برای اثبات این مدعا وجود دارد ولی به خصوصا برای رشد کسب و کارها اینستاگرام یک ابزار ایده آل از جهات مختلف است. برای اشاره به برخی از عوامل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


اینستاگرام روزانه 1 میلیارد جمعیت فعال دارد که روز به روز هم بیشتر می‌شود و شبکه اجتماعی مورد علاقه‌ی جمعیت بالایی از مردم است.


در بسیاری از موارد مهمترین شبکه اجتماعی برای معرفی کسب و کارهای مختلف است.


پتانسیل بالایی دارد و الگوریتم شناخته شده‌ی آن جهت معرفی استارت آپ و به دست آوردن سود بیشتر برای کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.


اینستاگرام یک محیط جذاب و کاربردی برای معرفی محصول است و بستر مناسبی برای شناخته شدن و رقابت بدون مرز و با سرعت بالا دارد.


به عنوان یک ابزار ارتباطی مناسب و ساختار مدار جهت ارتباط مستمر و مفید با مشتری است.


یک شبکه اجتماعی کاربردی برای پیشرفت بیزنس‌ها است و در جهت شناخت مخاطبان، شناخته شدن توسط بازار رقابتی و فرایند برند شدن سرعت رشد کسب و کارها را بالا می‌برد.

اخبار های مرتبط

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی هر روزه نقش پر رنگ‌تری در زندگی ما پیدا می‌کنند.

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

در کنار دیگر خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا از مهمترین آن‌ها است.

تبلیغات اسپانسری چیست

تبلیغات اسپانسری چیست

احتمالا همه عباراتی چون پست اسپانسر شده یا محتوای اسپانسر شده را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اگر صاحب برندی هستید که صفحه‌ی کاربری در اینستاگرام دارد، حتما برایتان جالب است اگر بدانید که می‌توا

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های جذاب این شبکه اجتماعی است که شما را قادر می سازد تا به صورت جهانی

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام یکی از مهمترین شیوه‌های جذب فالوور، افزایش فروش و دیده شدن است.

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

در هر روز افراد متفاوتی که هر کدام علاقه مندی های مختلفی دارند، به اینستاگرام اضافه می شوند.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

پیگیری سفارش

وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.