چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اگر صاحب برندی هستید که صفحه‌ی کاربری در اینستاگرام دارد، حتما برایتان جالب است اگر بدانید که می‌توانید از همین صفحه مشتری‌های خود را بیابید. آیا شما هم صاحب کسب و کاری هستید که هنوز کسی شما را نمی‌شناسد؛ اما عقیده دارید که محصول یا خدماتتان بی رقیب است؟ شاید شما هم به این اندیشیده باشید که چطور برخی از رقبایتان، تا این حد به موفقیت رسیده‌اند و آوازه‌ی محصولشان همه جا پیچیده است؟ اصلا تا به حال چیزی به نام تبلیغات به گوشتان رسیده است؟ هنوز نمی‌دانید چگونه باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟


محصول یا خدمات شما، هرچه که باشد، حتما تا به حال هزار بار این سوالات را از خود پرسیده‌اید اما نمی‌دانید که چگونه و از کجا باید شروع کنید؟


محصول یا خدمات شما هراندازه که تک و بی رقیب هم که باشد، تا وقتی نامش را جایی فریاد نزنده باشید، کسی آن را نمی‌شناسد. خیلی جای تعجب ندارد اگر تنها در اتاق خود نشسته باشید و کسی برای دریافت خدمات یا خرید محصول به شما سر نزند. راز موفقیت هر برند و محصولی که همه می‌شناسند، قبل از کیفیت محصول، برد تبلیغاتی آن سازمان است.
اما اگر می‌خواهید ره صدساله را یک شبه بپیمایید، باید با ما همراه باشید. راز موفقیت شما در دستان ماست:


تبلیغ در اینستاگرام


تبلیغ‌ کردن در هر مکان و شبکه و جایی، بایدها و نبایدهای خاص خود را دارد. اگر به یکباره به دل تبلیغات بزنید، بدون آنکه شرایط را بررسی نمایید و امکانات و محدودیت‌ها را بشناسید، تنها هزینه‌‌ی گزافی را صرف مسیری کرده‌اید که به ترکستان است.
تبلیغات در اینستاگرام نیز دقیقا همین شرایط را دارد. شما باید بدانید از کجا شروع کنید و چه ویژگی‌ها و شرایطی را باید در نظر بگیرید. در غیر این‌صورت راه به هیچ جایی نخواهید برد


تبلیغات در اینستاگرام راه‌ها و گزینه‌های زیادی دارد که همه‌ی آن‌ها می‌تواند جذاب و مفید باشد، اما باید بدانید کدام راهکار بیشتر برای شما عملی است. باید بدانید کدام روش می‌تواند سکوی پرتاب شما باشد. کدام گزینه بیشتر با سرمایه‌ای که در نظر گرفته‌اید همخوانی دارد و کدام گزینه برای شما مانند آب در هاون کوبیدن است.
اینستاگرام گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها مثلا به علت تحریم بودن ایران، در ایران کاربرد ندارد. گزینه‌ی تبلیغات اسپانسری، همین گزینه است که توسط خود اینستاگرام انجام می‌شود. اما به نظر شما چه راهی برای کاربران ایرانی بیشتر کاربرد دارد؟


تبلیغات در صفحات پر بازدید


این گزینه، یکی از معروف‌ترین و مشهورترین، محبوب‌ترین و البته پرکاربردترین روش‌های تبلیغات در ایران محسوب می شود.
صفحات پربازدید صفحاتی هستند که تعداد فالوورها یا همان دنبال‌کنندگان آن به هزاران k می‌رسد. شما به وسیله‌ی این صفحات می‌توانید برند خود را در سطح جهان فریاد بزنید و البته فراموش نکنید که بازخورد بسیاری را نیز دریافت خواهید نمود.


چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم


روش‌هایی که شما می‌توانید در این صفحات تبلیغ کنید، گذاشتن پست دائم یا موقت، استوری، گذاشتن عکس یا تهیه‌ی ویدئو است. بسته به قراردادی که با صاحبان این صفحات می‌بندید قیمت نیز می‌تواند متفاوت باشد. اما به خاطر داشته باشید که این تبلیغات در مقایسه با تبلیغات در مثلا شبکه‌ای مانند فیسبوک، هزینه‌ای کمتر و برد بیشتری دارد.
اما کدام صفحات معتبرتر هستند و اصلا صفحات پربازدید چه ویژگی‌هایی دارند؟


اعتبار سنجی صفحات پربازدید


برای این‌که بدانید این صفحات تا چه اندازه می‌توانند در پیشبرد اهداف به شما کمک کنند، بهتر است تا در ابتدا این صفحات را اعتبار سنجی نمایید. بد نیست بدانید که ممکن است برخی مواقع، تنها گول ظاهر این صفحات را بخورید. در این صورت، تنها هزینه ی اضافی را بر خود تحمیل کرده‌اید. برای اینکه بیشتر متوجه منظور ما شوید ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید:


تعداد فالوور


حتما در اولین گام به تعداد فالوورهای یک صفحه دقت کنید. تعداد فالوور بالا نشان می‌دهد که این صفحه امتیاز مرحله‌ی اول را به دست آورده است. صفحاتی که تعداد فالوور کمی دارند، گزینه‌ی مناسبی برای تبلیغات نیستند.


فالوورهای واقعی


واقعی یک صفحه است. حتما شما هم به خوبی می‌دانید که برخی اقدام به خرید فالوورهای فیک می‌کنند. اگر شما در صفحه‌ای که فالوورهایش تقلبی هستند تبلیغ کنید، مانند این است که در سالنی خالی سخنرانی می‌کنید. ممکن است سخنرانیتان خیلی تاثیر گذار باشد، اما کسی نیست که از شما تاثیر بپذیرد. ولی از کجا می‌توانید این صفحات را کشف کنید:


ابتدا به صفحه‌ی فالوورها بروید. با دیدن نام فالوورها خودتان می‌توانید تا حدودی حدس بزنید که واقعی هستند یا خیر.


سعی کنید از روی تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها دریابید که آیا فالوورها واقعی هستند یا فیک.


چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم


تخصصی بودن صفحه


پس از اینکه صفحه‌ی مورد نظر امتیاز مرحله‌ی قبل را نیز به دست آورد، بهتر است از بین همه‌ی صفحات حاویز امتیاز به دنبال صفحاتی بگردید که بیشتر در زمینه‌ی فعالیت شما فعالیت می کنند و هدفمند فالوور جذب می‌کنند. این صفحات به دلیل فعالیت خود در یک حوزه‌ی مشخص، فالوورهایی دارند که به این رشته علاقه‌مند هستند. پس اگر در این صفحات به تبلیغ بپردازید، قطعا مشتری‌های بالقوه‌ای جذب می‌شوند که در صورت کیفیت داشتن کارتان، حتما به مشتریان بالفعل تبدیل می‌شوند.


کلام آخر


حال که به خوبی می‌دانید چرا باید تبلیغ کنید و چرا اینستاگرام را برای این کار انتخاب کنید، به خوبی نیز می‌دانید که چه صفحه‌ای را برگزینید و برای تبلیغ به کجا رجوع کنید.


فراموش نکنید بهتر است تحقیق کنید و دریابید که کدام نوع تبلیغ، اعم از عکس، ویدئو، استوری یا هر نوع دیگری، برای برند و محصول شما کارآیی بیشتری دارد و بیشتر به کارتان می‌آید. برخی از محصولات یا خدمات تا زمانی که آن ها را به وسیله‌ی فیلم برای مشتریان توضیح ندهید، به خوبی درک نمی‌شوند یا مشتری خود را پیدا نمی‌کنند. اما برخی دیگر از خدمات هستند که بهتر است تا به صورت متنی و در کنار یک عکس از آن‌ها تعریف کنید و این فرصت را به مشتری خود بدهید تا چندین بار متن را بخواند و آن را در ذهن خود حلاجی نماید.


با این‌حال بهتر است از نظریات متخصصان این امر، یا حتی صاحب صفحه‌ای که قرار است تبلیغ شما را در پیجش قرار دهد، بهره‌مند شوید. فراموش نکنید، صرف هزینه‌ در زمینه تبلیغات، بیشتر حکم سرمایه‌گذاری برای آینده را دارد!

اخبار های مرتبط

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی هر روزه نقش پر رنگ‌تری در زندگی ما پیدا می‌کنند.

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

در کنار دیگر خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا از مهمترین آن‌ها است.

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

اگر کوچکترین آشنایی و برخوری با اینترنت داشته باشید حتما از اینستاگرام و فعالیت‌های آن باخبرید

تبلیغات اسپانسری چیست

تبلیغات اسپانسری چیست

احتمالا همه عباراتی چون پست اسپانسر شده یا محتوای اسپانسر شده را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های جذاب این شبکه اجتماعی است که شما را قادر می سازد تا به صورت جهانی

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام یکی از مهمترین شیوه‌های جذب فالوور، افزایش فروش و دیده شدن است.

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

در هر روز افراد متفاوتی که هر کدام علاقه مندی های مختلفی دارند، به اینستاگرام اضافه می شوند.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

پیگیری سفارش

وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.