صفر تا صد افزایش فالوور در اینستاگرام

صفر تا صد افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت در حال پیشرفت است و همه، از کودکان گرفته تا میان سالان در حال استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی هستند. طبق آمار سال 2020، اینستاگرام یک میلیارد جمعیت دارد! این شبکه اجتماعی بزرگ و موفق خانه خیلی از کسب و کارها است و به خیلی ها کمک کرده است تا بتوانند روی پای خود بایستند. عقب ماندن از این قافله، برای همه ما، مخصوصا کسب و کارها با ضرر همراه خواد بود.


وقتی صحبت از کسب و کار می‌شود، همیشه باید به سرمایه لازم برای شروع کار و به چرخش در آوردن آن را محاسبه کنیم. داشتن کسب و کار در فضای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرمایه شما در شبکه اجتماعی چون اینستاگرام، دنبال کنندگان و حمایت کنندگان شما هستند. باید قدر آن‌ها را بدانید و همیشه بعه دنبال راهکاری برای افزایش سرمایه خود باشید. در این مقاله به بررسی مسئله افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت.


چرا باید به دنبال فالوور اینستاگرام باشیم؟


بالاتر هم گفتیم؛ فالورهای شما در شبکه‌های اجتماعی، سرمایه شما هستند. هر چه سرمایه بیشتری داشته باشید، سود بیشتری کسب خواهید کرد. اینستاگرام از ابتدا تا به امروز مبتنی بر توجه و اشتراک گذاری محتوا در بین کاربران بوده و هست. با اینکه الگوریتم‌های این شبکه مجازی دائما در حال تغییر هستند، درست انجام دادن کارها و تولید محتوای مناسب هنوز هم برای جذب فالوور بیشتر، جوابگو است.


صفر تا صد خرید فالوور اینستاگرام


اینستاگرام خیلی وقت است از که از یک پیام رسان معمولی با قابلیت اشتراک گذاری عکس و فیلم به بازاری بزرگ مبدل شده است. روزانه هزاران کاربر وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند که در میان آنها مصرف کننده‌ها و تولید کننده‌های زیادی وجود دارند. این یعنی بازاری پر از فروشنده و مشتری منتظر شما است؛ اما چطور می‌توان از رقابت سنگین بین کسب و کارها جان سالم به در برد و فالوور جمع کرد؟!


خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند ما را کمک کند؟


همه به خوبی از این ماجرا آگاه هستیم که بازار خرید فالوور این روزها داغ است. اما چرا؟ از عده‌ای سودجو که فقط اعداد و ارقام صفحه شما را جا به جا می‌کنند که بگذریم، به فروشندگان فالوورهای حقیقی می‌رسیم. همیشه بر این باور بوده‌ایم و هستیم که خرید فالوور واقعی چه برای شروع و چه برای جان تازه بخشیدن به صفحه اینستاگرام، کار درستی است. چرا که با خرید فالوور اعتبار بیشتری کسب می‌کنید و از تعداد فالوورهایی که می‌خرید، قاعدتا افرادی هستند که کسب و کار و محتوای شما را بپسندند و به اشتراک بگذارند.


راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام


خریدن فالوور اینستاگرام تازه شروع کار است! چیزی که به آن نیاز دارید داشتن استراتژی منظم برای جذب و حفظ فالوورهایی است که خریده‌اید. در این بخش 5 راهکار جذب فالوور که توسط بهترین‌های اینستاگرام در حال استفاده‌اند را برای شما آماده کرده‌ایم.


هشتگ برند یا کسب و کار خود را بسازید


یک هشتگ مخصوص و خلاقانه که متعلق به برند یا کسب و کار شما باشد، به شما کمک می‌کند تا از بهترین محتواهای خود، یک کالکشن بسازید. این کار باعث می‌شود که وقتی فردی برای اولین بار یکی از پست‌های شما را می‌بیند، کنجکاوه شده، هشتگ مخصوص شما را جست و جو می‌کند و در نهایت با دیدن بهترین محتوایی که تولید کرده‌اید شما را دنبال می‌کند.


صفر تا صد خرید فالوور اینستاگرام


هشتگ سازی را می‌توانید برای کمپین‌های بازاریابی خود نیز استفاده کنید. گاهی وقت استفاده از هشتگ‌های مخصوص کمپین‌ها می‌تواند از استفاده مستقیم از هشتگی با نام برند و کسب و کار خودتان بهتر باشد. نکته دیگر در رابطه با هشتگ کمپین‌ها این است که بیشتر توسط کاربران استفاده می‌شود؛ در نتیجه جذب فالوور بالاتری دارد.


هشتگ‌‌هایی که دارید را برجسته کنید


تا اینجا خیلی خوب پیش رفته‌اید و چند هشتگ برای خود ساخته‌اید؛ اما چطور باید این هشتگ‌ها را به افراد بیشتری نشان دهید؟ از هشتگ خود در بیو اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می‌توانید هشتگ خودتان را در برنامه‌های بازاریابی و مارکتینگ خود به کار ببرید تا همه با دیدن آن به یاد شما بیافتند.


خسته کنده نباشید!


از بحث هشتگ‌های اینستاگرام که بگذارید به بحث جذاب کپشن‌ها می‌رسیم. وقتی صحبت از کپشن‌ها یا همان توضیحات پست‌ها باشد، حرف اول را خلاقیت می‌زند. سعی کنید محتوایی بنویسید که بامزه، جالب و جذاب باشد و با داشتن تمام ویژگی‌ها اطلاعاتی را که نیاز دارید به مخاطب برسند. دقت داشته باشید که هشتگ‌های شما همیشه باید با محتوای شما همخوانی داشته باشند.


در بحث‌هایی که خیلی محبوب شده‌اند، شرکت کنید


پست‌هایی در اینستاگرام وجود دارند که بحث‌هایی داغ و جذاب در بخش کامنت‌ها یا نظراتشان شکل گرفته است. در این بحث‌ها شرکت کنید؛ سعی کنید تا جای ممکن بی‌طرف باشید و در انتهای نظر خود از هشتگ اختصاصی خود نیز استفاده کنید. این کار باعث می‌شود افرادی که وارد بخش نظرات می‌شوند، شما را ببینند، کنجکاو شوند و در نهایت صفحه شما را فالوو کنند.


نهایت استفاده را از URL بیو ببرید


استفاده از لینک صفحه اصلی سایت در بیو، اشتباهی است که اکثر افراد مرتکب می‌شوند. این کار را نکنید و نهایت استفاده را از فرصتی که اینستاگرام برایتان ایجاد کرده ببرید. لینک محتواهای جذاب خود را در بیو بگذارید؛ لینک جشنواره‌ها را در بیو کار کنید یا پاسخ معمایی که در اینستاگرام پرسیده‌اید را در سایت خود قرار داده و لینکش را در بیو به اشتراک بگذارید. هم این کارها باعث می‌شود که ترافیک صفحه اینستای خود را به ترافیک سایت بدل کنید.


تا می‌توانید از کپشن‌های توصیفی استفاده کنید


عکس‌ها می‌توانند معنای هزاران کلمه را داشته باشند؛ اما نمی‌توان از خیر کلمات گذشت. اگر نگاهی به صفحه نشنال جیوگرافیک بیاندازید، می‌بیند که چه عالی راجع به عکس‌هایی که پست می‌کنند، داستان سرایی می‌کنند. نوشتن کپشن‌های توصیفی، مخاطب را مدت زمان بیشتری با پست‌ها شما درگیر می‌کند. درگیری بیشتر با پست‌ها، طبق الگوریتم جدید اینستاگرام به معنی علاقه افراد به آن پست است که در نهایت باعث می‌شود اینستاگرام آن را به افراد بیشتری پیشنهاد کند.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

پیگیری سفارش

وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.