هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

در کنار دیگر خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا از مهمترین آن‌ها است. تولید محتوا در اینستاگرام یکی از فرصت‌هایی است که به صاحبان صفحات کمک می‌کند که محتوای باب سلیقه مخاطبان و مرتبط با مضمون اصلی صفحه‌تان ارائه دهید.
استمرار و به روز بودن شرط اصلی ماندگاری و موفقیت صفحه شما است؛ با تولید محتوای باکیفیت، جذاب، مستمر و مرتبط با جریان‌های اینستاگرام می‌توانید فالورهای فعال بیشتر را به صفحه خود جذب کنید و در نهایت فروش خود را بالا ببرید.


اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، الگوریتم‌های خاص خود را دارد و برای اینکه در مسیر توجه و بازدید بیشتر کاربران قرار بگیرید، باید آن‌ها را با اصول و خواص بیزینس خودتان به شکل خلاقانه‌ای ترکیب کنید. تولیدکننده‌های محتوا اینستاگرامی با مهارت و تجربه‌ی خود در این حوزه نکات بیشتر و تخصصی‌تری درباره ویژگی‌های یک محتوا خوب و درست را می‌دانند.


عده‌ای زیادی از افراد یا وقت ندارد تا برای اینستاگرام خود محتوا تولید کنند یا اینکه تخصص کافی برای آن را ندارند. در برخی موارد هم تولید محتوای موقعیت‌های اهمیت ویژه‌ای دارد و صاحبان صفحات تاکید دارند که حتما توسط متخصصین آن تولید شود.


اینستاگرام و نقش آن در موفقیت کسب و کارهای امروز


با گسترش شبکه اجتماعی و عمیقتر شدن رابطه موقفیت در کسب و کارها و حرفه‌ای بودن در عملکرد اینستاگرامی، مدیریت صفحات و مهارت در قسمت‌های مختلف آن تبدیل به یکی از نیازهای روز شده است. خود اینستاگرام نمای گسترده‌ای از بازار داغ رقابت امروز است که با وجود امکانات زیاد، دشواری‌ها و چالش‌های مربوط به خودش را دارد.


مخاطب امروز برای تبدیل شدن به مشتری و طی کردن پروسه تا رسیدن به نقطه‌ی خرید، نیاز دارد که در ابتدا ارتباط تعریف شده و مشخصی با برندها برقرار کند و پایه‌های اعتماد شکل بگیرد. همانطور که گفته شد خرید مرحله‌ای از یک پروسه است که در هرمرحله پیچیدگی‌های مربوط به خودش را دارد. اینستاگرام پلتفرمی است که با استفاده از آن می‌توانید در سطح گسترده‌تری این مراحل را طی کنید.


در فرصت کوتاه که حدودا 10 سالی می‎شود که این برنامه به بازار آمده و توجه جمعیت بالایی را به خود جلب کرده است و تبدیل به یکی از معیارهای مهم برای حرفه‌ای بودن و اهمیت دادن به مخاطبان است. همچنین مهارت‌های مختلفی را هم مورد توجه خود قرار داده و تولید محتوا هم یکی از آن‌ها است.


تولید محتوای اینستاگرامی و نکات مربوط به آن


یکی از مهمترین قسمت‌های مدیریت صفحات بزرگ، مربوط به تولید محتوای آن می‌شود که نیاز به توجه، دقت و خلاقیت بالایی دارد. بزرگترین و مهمترین هدف در فعالیت اینستاگرامی جذب کردن مخاطب بیشتر و جلب کردن آن‌ها به همراهی و توجه به صفحه‌ی شما است.


هزینه تولید محتوا در اینستاگرام


استراتژی‌ها مختلفی برای این هدف وجود دارد و تولید محتوای حرفه‌ای یکی از آن‌ها است. با این وجود محتوای خوب در کنار رعایت نکات خاص و در شرایط ویژه‌ای تاثیر می‌گذارد. یک سری از این نکات شامل موارد زیر می‌شود:



  • پست و استوری گذاشتن در ساعات خاصی از روز؛ عموما فرمول خاصی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و حتی فعالیت در هر یک از شبکه‌های اجتماعی در بعضی از روزهای هفته تاثیر بیشتری دارند.

  • موضوعی که برای محتوا انتخاب می‌کنید را با دقت بالایی انتخاب کنید مهم است که حتما با موضوعات روز مرتبط باشد، طرح خلاقانه‌ای باشد که از موضوع اصلی پیج شما نشأت گرفته باشد.

  • به کپشن و محتوای متنی خود دقت کنید؛ موضوعات را مرتبط با مضمون اصلی پیج و پست انتخاب کنید و در نوشتن آن خلاقیت زیادی به خرج بدهید تا قلم شما امضای شما باشد. معمولا از اموجی یا بزارهای خاصی هم برای داشتن این امضا استفاده می‌کنند.

  • با دقت بالا و درست هشتگ گذاری کنید؛ هشتگ گذاری درست می‌تواند یکی از عوامل جذب مخاطبان بیشتر برای صفحه‌ی شما باشد و در عین حال هشتگ گذاری‌های بی ربط و شلخته صفحه‌ی شما را با مشکل رو به رو خواهد کرد.

  • به لی اوت پیج خود دقت کنید؛ لی اوت چینش پست‌ها به صورت یک آلبوم است که با ابزارهایی چون افکت و مضمون می‌توانید یک صفحه‌ی منسجم داشته باشید.

  • از فرصت‌های تبلیغاتی اینستاگرام هوشمندانه استفاده کنید؛ اینستاگرام فضای زیادی برای تبلیغات دارد و هر صفحه‌ای موقعیت کافی برای تبلیغ پیج خود و بالا بردن آن را دارد اما دقت کنید که تبلیغات نا به جا سم است و اعتبار صفحه‎ی شما را پایین می‌برد.

  • مرتب استوری بگذارید؛ کاربران دوست دارند شما به طور منظم و هرروز فعالیت کنید، این نشان می‌دهد که به فالورهایتان اهمیت می‌دهید. با توجه به محتوای صفحه و سلایق عمده‌ی فالوورهایتان سبک خاصی را در استوری گذاشتن انتخاب کنید و رعایت آن را به طور روزانه برای صفحه‌ی خود ملزم کنید.


انواع محتوای اینستاگرامی و هزینه تولید آن


محتوای اینستاگرامی شامل دو بخش می‌شود؛ 1. محتوای بصری 2. محتوای متنی


از آن جایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است، محتوای بصری در آن اهمیت خیلی زیادی دارد. این که شما یک سبک خاص و منحصر به فرد خودتان را در تصویر و ویدیوها داشته باشید اهمیت زیادی دارد و به اصطلاح امضای خود را در جزئیات آن‌ها ثبت کنید.
در کنار آن کاربران حرفه‌ای پس از مدتی متوجه شدند که محتوای بصری خوب به تنهایی کافی نیست؛ بلکه کپشن و به طور کلی محتوای متنی منسجم و مرتبط هم تاثیر گذاری صفحه را بالا می‌برد و هم فالورهای فعال را به سمت همراهی صفحه‌ی شما جلب می‌کند.


برای هرکدام ازاین محتواها تعرفه‌های مختلفی وجود دارد و با توجه به هزینه و کیفیت، سطح متناسبی از خدمات را به شما ارائه می‌دهند. از آنجایی که عده زیادی از افراد به تولید محتوا در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام و دیگر فضاها مشغول اند باید در ابتدای امر نیازها و الویت‌های صفحه‌ی خود را پیدا کنید و برای محتوای و مخاطبان خود در بازه‌های زمانی مختلف برنامه ریزی کنید.
پس از آن با یک سرچ کردن ساده و یا ارائه آگهی، متخصصان زیادی در این زمینه پیدا می‌شوند و شما می‌توانید از خدمات مربوط به تولید محتوا استفاده کنید و صفحه‌ی خود را در مسیر الگوریتم‌های اینستاگرام و سلایق مخاطبان ارتقا بدهید.

اخبار های مرتبط

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی هر روزه نقش پر رنگ‌تری در زندگی ما پیدا می‌کنند.

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است.

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

اگر کوچکترین آشنایی و برخوری با اینترنت داشته باشید حتما از اینستاگرام و فعالیت‌های آن باخبرید

تبلیغات اسپانسری چیست

تبلیغات اسپانسری چیست

احتمالا همه عباراتی چون پست اسپانسر شده یا محتوای اسپانسر شده را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اگر صاحب برندی هستید که صفحه‌ی کاربری در اینستاگرام دارد، حتما برایتان جالب است اگر بدانید که می‌توا

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های جذاب این شبکه اجتماعی است که شما را قادر می سازد تا به صورت جهانی

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام یکی از مهمترین شیوه‌های جذب فالوور، افزایش فروش و دیده شدن است.

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

در هر روز افراد متفاوتی که هر کدام علاقه مندی های مختلفی دارند، به اینستاگرام اضافه می شوند.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

پیگیری سفارش

وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.