تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام چیست

تبلیغات در اینستاگرام یکی از مهمترین شیوه‌های جذب فالوور، افزایش فروش و دیده شدن است. در بین تمام روش‌هایی که پیج‌های اینستاگرامی برای دیده شدن و جذب فالوور استفاده می‌کنند، تبلیغات شیوه‌ای بسیار کاربردی و تاثیرگذار است. روش‌های مانعی وجود دارند که برای تبلیغ در اینستاگرام می‌شود از آن‌ها استفاده کرد. راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده درست و به موقع از اینفلوئنسرهای اینستاگرام و دریافت پکیج تبلیغاتی از شبکه اینستاگرام، راه‌هایی هستند که می‌شود برای تبلیغ یک صفحه در اینستاگرام از آن‌ها استفاده کرد.


اینستاگرام یکی از معروفترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است. در ایران اما این شبکه یک قدم جلوتر رفته و تبدیل به محبوبترین شبکه اجتماعی شده است. نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند. حضور چند ده میلیونی این افراد، اینستاگرام را به یک جامعه ایده‌آل تبدیل کرده است. می‌توانید کالا، خدمات و محتوای صفحه اینستاگرام خود را در این محیط ارائه کنید و از این راه کسب درآمد کنید.


چرا تبلیغات در اینستاگرام ضروری است؟


عرضه بهترین کالا، مفیدترین خدمات و جذاب‌ترین محتوا در اینستاگرام فقط زمانی اهمیت دارد که کاربران اینستاگرام شما را ببینند و از آن‌ها استفاده کنند. در غیرانصورت شما شبیه به مغازه‌دار هستید که بهترین کالا با کیفیت فوق‌العاده را در فروشگاه خود آماده کرده، اما کرکره فروشگاه را بالا نمی‌دهد. هرچند این کالا ایده‌آل است، اما هیچ کس آن را نمی‌بیند و طبیعتا خرید و فروش و سودآوری انجام نمی‌شود.
تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های جذب فالوور و فروش محصولات است. تبلیغات است که افزایش فالوور را بوجود می‌آورد و این فالوورها هستند که از شما خرید می‌کنند. بنابراین باید بخشی از وقت و درآمد خود را به تبلیغات و جذب فالوور بیشتر اختصاص دهید.


تبلیغات در اینستاگرام چیست


اسپانسر اینستاگرام یا سامانه ادسنسور؟


اسپانسر اینستاگرام نام بخشی است که اینستاگرام برای تبلیغات سایر پیج‌های کاری روی خود گذاشته است. اینستاگرام شبکه‌ اجتماعی محبوبی است که از فرزندان فیسبوک بحساب می‌آید. اگر بخواهید صفحه اینستاگرام شما توسط کاربران زیادی دیده شود، تبلیغات در اینستاگرام به روش اسپانسر اینستاگرام شیوه فوق‌العاده اثربخشی است. در این روش اینستاگرام پست یا استوری مشخصی از صفحه شما را در بین کاربرهای شبکه‌های اجتماعی مختلف پخش می‌کند. در نهایت اینستاگرام گزارشات هدفمند و باجزئیات را در اختیار شما می‌گذارد تا از نتیجه و دستاوردهای خود مطلع شوید.


هزینه این شیوه تبلیغات بالا است. بالا بودن هزینه این شیوه دو دلیل مهم دارد. اول اینکه پرداخت‌های شما باید بصورت ارزی باشد. ثانیا اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی ایالات متحده آمریکا، دسترسی ایرانی‌ها به بسیاری از امکانات تجاری شبکه‌های اجتماعی را مصدود کرده است. شیوه‌های دور زدن این تحریم‌ها بسیار هزینه‌بر است.


برای استفاده از این شیوه تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید از سامانه آنلاین ادسنسور استفاده کنید. این سامانه اخیرا امکان استفاده از اسپانسر اینستاگرام را هم روی پنل خود فعال کرده‌است. هزینه‌ای که برای این نوع تبلیغات انجام می‌دهید کاملا بستگی به نیاز و درخواست شما دارد. کوچکترین تبلیغات در پنل ادسنسور از ۷۰ هزار تومان به پول ایران شروع می‌شود.
این شیوه تبلیغات اثربخش و بسیار مطمئن است. در حال حاضر تعدادی از بیزینس ‌های ایرانی از این شیوه برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنند.


تبلیغات در اینستاگرام به کمک اینفلوئنسرها


این شیوه را می‌توان بعنوان‌ محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش تبلیغ در اینستاگرام ایران معرفی کرد. پیج‌های اینستاگرام بعد از مدت مشخصی فعالیت در این شبکه اجتماعی، از اینفلوئنسرها برای تبلیغ صفحه اینستاگرام خود استفاده می‌کنند.
اینفلوئنسرها افراد و پیج‌هایی در اینستاگرام هستند که فالوورهای زیادی دارند. مخاطبان زیاد باعث شده این صفحات برای تبلیغ در اینستاگرام ایده‌آل باشند. با پرداخت هزینه به این افراد می‌توانید یک پست یا استوری از صفحه خود را به مدت مشخصی در پیج آن‌ها تبلیغ کنید. در این مدت افراد بسیار زیادی به پیجشما سر زده و از محتوای داخل آن بازدید می‌کنند. اگر پیج شما از لحاظ کیفیت و تعداد محتوا قوی باشد، فالوورهای زیادی را به خود جذب می‌کند.


تبلیغات در اینستاگرام چیست


راه‌اندازی کمپین‌ تبلیغات اینستاگرام


کمپین‌های اینستاگرام یکی از اثربخش‌ترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام هستند. موضوع راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی کمی پیچیده‌تر از سایر روش‌های است و نیاز به برنامه‌ريزي اصولی دارد.
کمپین تبلیغاتی به اینصورت است که شما در مدت مشخصی (معمولا چند روز) یک رشته از تبلیغات هدفمند را با هدف جذبرفالوور یا افزایش فروش محصولات خاصی انجام می‌دهید. در این روش هم می‌توانید از اینفلوئنسرها کمک بگیرید تا اثربخشی تبلیغات خود را چندبرابر کنید.
راه‌اندازی کمپین اینستاگرام معمولا باعث ورود انرژی و مخاطب جدید به مجموعه شما می‌شود. بسیاری از پیج‌ها بطور ثابت و در بازه‌های زمانی مشخص از این نوع تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنند.
راه‌اندازی کمپین تبلیغات اینستاگرام به دلایل مختلفی انجام می‌شود که در ادامه با بعضی از آن‌ها آشنا می‌شوید.


معرفی یک برند جدید


اگر مدت زمان کمی است که برند خود را وارد اینستاگرام کرده‌اید، کمپین تبلیغات باعث می‌شود افراد زیادی با صفحه اینستاگرام و برند شما آشنا شوند. می‌توانید برای این کار از صفحات محبوب اینستاگرام استفاده و آن‌ها را در کمپین خود وارد کنید.


افزایش فروش محصول یا محصولات خاص


کمپین تبلیغات می‌تواند فروش محصول یا محصولات خاصی از صفحه اینستاگرام شما را در بازه زمانی مشخصی افزایش دهد. فرض کنیم شما یک پیج اینستاگرام با ۲۰۰۰۰ فالوور دارید. پس از مدت مشخصی، محصول حال حاضر شما برای این افراد تکراری و نرخ فروش شما کم می‌شود. راه‌اندازی کمپین تبلیغات کمک می‌کند کاربران اینستاگرام وارد پیج شما شوند. بطور معمول در بازه وقوع کمپین، میزان فروش افزایش چشمگیری دارد.


مسئولیت اجتماعی


به مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مناسبت‌های مختلف می‌توانید پست‌های مرتبطی نشر دهید و جذب مخاطب کنید‌. برای مثال آلودگی هوای تهران، جاری شدن فاضلاب در شهرهای جنوبی، بلند شدن گرد و غبار در اهواز، زندگی سخت کودکان کار و شرایط نامناسب بهداشتی در زندان‌ها بعضی از عناوینی است که می‌توانید به آن‌ها بپردازید. هرچند این مسائل به ماهیت صفحه اینستاگرام شما مرتبط نیست، اما شیوه موثر تبلیغات در اینستاگرام است و باعث جذب فالوور می‌شود.


جمع‌بندی


تبلیغ در اینستاگرام یک فعالیت ضروری برای تمام پیج‌هایی است که می‌خواهند بطور حرفه‌ای در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند. در همین حال که روی تولید محتوای مناسب برای پیج خود تمرکز دارید، باید تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید تا در کسب و کار خود موفق شوید.

اخبار های مرتبط

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی هر روزه نقش پر رنگ‌تری در زندگی ما پیدا می‌کنند.

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

راهنمای قدم به قدم پست کردن محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

در کنار دیگر خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا از مهمترین آن‌ها است.

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام

اگر کوچکترین آشنایی و برخوری با اینترنت داشته باشید حتما از اینستاگرام و فعالیت‌های آن باخبرید

تبلیغات اسپانسری چیست

تبلیغات اسپانسری چیست

احتمالا همه عباراتی چون پست اسپانسر شده یا محتوای اسپانسر شده را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اگر صاحب برندی هستید که صفحه‌ی کاربری در اینستاگرام دارد، حتما برایتان جالب است اگر بدانید که می‌توا

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های جذاب این شبکه اجتماعی است که شما را قادر می سازد تا به صورت جهانی

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

گسترش کسب و کار در اینستاگرام

در هر روز افراد متفاوتی که هر کدام علاقه مندی های مختلفی دارند، به اینستاگرام اضافه می شوند.

×

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

021-91016097

پیگیری سفارش

وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.